خبرگزاری کار ایران

در تهران به نام خوزستان احترام نگذاشتند

ویسی: از لیدرها و هواداران می‌خواهم که جلوی سرطان را بگیرند / وزارت نفت هیچ حمایتی از ما نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۶۳

سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس ابراز امیدواری کرد شعارهای قومیتی در ورزشگاه‌ها شنیده نشود و لیدرها جلوی بروز سرطان را بگیرند.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی با پرسپولیس و استقلال همیشه خاص است و می‌تواند خیلی خوب باشد و در مقابل خیلی بد. تیم‌هایی مثل مسجدسلیمان وقتی به آزادی می‌آیند مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد. اگر بتوانیم جو ورزشگاه را کنترل کنیم می‌توانیم بازی خوبی هم انجام دهیم و امیدوارم فردا با یک بازی خوب بتوانیم تماشاگران را راضی به خانه‌هایشان بفرستیم.

او ادامه داد: یک تیم برای آمادگی نیاز به 4 الی 6 هفته تمرین دارد که ما فقط 2 هفته فرصت داشتیم اما برای تعطیلات می‌خواهیم تمرینات بدنی و تاکتیکی انجام دهیم. شاید از نظر تاکتیکی در بازی‌ها به هماهنگی برسیم اما از نظر بدنی مشکلی داریم و امیدوارم در تعطیلات بتوانیم کارهای بدنی را انجام دهیم.

ویسی درخصوص اینکه مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه گفت:‌ ابتدا باید مشکل مدیریتی حل شود وقتی مشکل مدیریتی حل شود، مشکل مالی هم حل می‌شود. نماینده مردم شهر در مجلس تلاش می‌کند تا این مسائل هر چه سریع‌تر حل شود.

سرمربی نفت در مورد مصدومیت میلاد میداودی عنوان کرد: تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان به بازیکنان باتجربه‌ای مثل میداودی نیاز دارند. ما تلاش می‌کنیم او زودتر به تیم برسد و البته سعی می‌کنیم جای خالی او در این بازی‌ها که نیست حفظ شود اما به او نیاز داریم.

وی در مورد اینکه چطور وزارت نفت از نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان حمایت می‌کند اما از نفت تهران حمایتی نمی‌شود، گفت: آنطور که به ما گفتند وزارت نفت هیچ حمایتی از ما نمی‌کند. شاید مسائل زیرساختی و لجستیکی را انجام دهد در مورد مسائل هتل و تغذیه کمک کند اما از نظر مالی کمکی نمی‌کند و استاندار و نماینده شهر مسجد سلیمان در تلاش هستند این مشکلات حل شود. ما هم از وضعیتی که برای این تیم‌ها هست ناراحتیم. امیدواریم مسولین فکر خوبی به حال این تیم‌ها کند.

ویسی در خصوص اتفاقات و شعارهای قومیتی در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: نباید به این مسائل و اتفاقات قومیتی دامن بزنیم چرا که همه ما انسان و ایرانی هستیم و نباید کارهای ناشایست انجام دهیم. در این صورت لیگ آسیب می‌بیند. شما دیدید در جام جهانی از همه دنیا تماشاگر آمده بود اما در کنار هم فوتبال دیدند و لذت بردند. این مسائل برای کشور ما مثل سرطان می‌شود و من از لیدرها و کانون هواداران باشگاه‌ها می‌خواهم که جلوی این اتفاقات را بگیرند. به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما این مسائل اتفاقات زننده‌ای است.

وی در باره اینکه تماشاگران خوزستانی گاهی چنین رفتارهایی انجام می‌دهند،‌ افزود:‌ من قصد طرفداری از این اتفاقات را ندارم. این مسائل در شان مردم خوزستان نیست اما در تهران به هواداران‌ ما بی‌احترامی شد و به نام خوزستان احترام نگذاشتند. خوزستان همان جایی است که 8 سال در دفاع مقدس از همه ایران دفاع کرد و باید به مردمش احترام گذاشت و شاید آنها خواستند عقده گشایی کنند اما تماشاگران واقعی خوزستان این کار را انجام نمی‌دهند و عده‌ای برای انتقام دست به این اقدامات زدند که سرد شدند چرا که این مسائل در شان نام مردم خوزستان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز