خبرگزاری کار ایران

بعدها می‌فهمید بازیکنان ما چه کار بزرگی کردند

ویسی: به من بر می خورد وقتی می‌گویند این تیم برای ماندن می‌جنگد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۱۴

سرمربی استقلال خوزستان می گوید شاگردانش با متوقف کردن تراکتورسازی کار بزرگی انجام داده اند.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: شرایط بازی در هفته‌های اول در تمام دنیا این‌طور است که باید امتیاز بگیرید. بازی مقابل تیم تراکتورسازی که در آسیا بازی کرده شهامت می‌خواهد و بازیکنان ما این شهامت را داشتند و خوشحالم سرمربی این تیم هستم. امیدوارم هفته‌های بعدی امتیازات خانگی را جمع کنیم و به چشم‌اندازی که در نظر گرفتیم برسیم.

وی ادامه داد:تراکتورسازی یک تیم با سابقه در آسیا است و هر سال برای قهرمانی می‌جنگد. تراکتورسازی مربی بزرگی دارد و بازی مقابل این تیم سخت است. ما دو بازیکن خارجی داریم که هفته بعد می‌آیند و نقاط ضعف‌مان را می‌پوشانیم تا نماینده‌ شایسته‌ای برای مسجد سلیمان باشیم.

ویسی یادآور شد:هفته اول هیچ تیمی کامل نیست و هیچ تیمی نمی‌تواند با تمام توان بازی کند. مطمئناً در آینده نقاط ضعف را می‌پوشانیم تا بهتر شویم. به من بر می‌خورد زمانی که مردم می‌گویند این تیم برای ماندن می‌جنگد و تیم را در لیگ برتر حفظ کنید. مطمئناً ما خودمان را دست کم نمی‌گیریم و برای رده‌های بالای جدول می‌جنگیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اعتراضش نسبت به قضاوت داور بازی هم گفت: به هر حال اشتباهات در هر مسابقه‌ای پیش‌ می‌آید شاید برخی اوقات به خاطر ناراحتی خون به مغز من نرسد و اتفاقاتی در طول بازی رخ بدهد که طبیعی است.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش در این بازی،اضافه کرد:شما در آینده راجع‌ به تراکتورسازی بیشتر خواهید شنید و می‌فهمید بازیکنان ما چه کار بزرگی کردند. طبیعی است ما در زمین خودمان باز بازی کنیم. من به بازیکنانم هم گفتم به آنها می‌بالم و خوشحالم مربی آن‌ها هستم. شما مطمئن باشید در آینده بهتر خواهیم شد.

ویسی در پایان با اشاره به جوانگرایی اش در تیم نفت مسجد سلیمان گفت: در صبای قم هم که رفتم به تیم زیر 23 سال‌های این تیم گفتم باید همه بازیکنان آن از شهر قم باشند و اینجا هم گفته‌ام تیم زیر 23 سال باید خوزستانی باشد و اهل مسجد سلیمان. الان دو دروازه‌بان دوم و سوم ما زیر 23 سال هستند و من پای آنها خواهم ماند، اما تیمی که تازه به لیگ برتر آمده باید از بازیکنان با تجربه‌ استفاده کند. مطمئن باشید اگر تیم ما نتیجه بگیرد،‌ من در نیم‌فصل دوم از بازیکنان جوان استفاده خواهم کرد. ضمن اینکه در جام حذفی هم با همین جوانان حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز