خبرگزاری کار ایران

ویسی: تساوی ما مقابل فولاد، تیم‌های دیگر را خوشحال می‌کند/ بازیکنان در هفته‎های قبل شرایط روحی خوبی نداشتند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۵۳۸

سرمربی نفت مسجد سلیمان از شرایط بازی مقابل فولاد می‌گوید.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: این مسابقه یک دربی استانی است و بهتر است مساوی نشود. چون تساوی ما مقابل فولاد، تیم‌های دیگر را خوشحال می‌کند و بهتر است که این بازی برنده داشته باشد، البته بهتر است که ما این پیروزی را به دست بیاوریم تا وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان گفت: پس از شکست مقابل پارس جنوبی، بازیکنان شرایط روحی خوبی نداشتند، اما در طول هفته روی مسائل روحی و روانی آنها کار کردیم و بازیکنان از این لحاظ در شرایط بهتری هستند. بازیکنان ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و بدون مصدوم و محروم به مصاف فولاد می‌رویم. شریفات هم این هفته به ما اضافه شده و امیدوارم بتوانیم نهایت استفاده را از او داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد جذب بازیکنان خارجی مورد نظرش توسط باشگاه عنوان کرد: قبلاً گفته بودند که برای آنها بلیت گرفتند،‌ اما اتفاقی نیفتاد. اکنون هم گفتند هفته آینده به ایران می‌آیند، اما حتماً باید به مجموعه تیم اضافه شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز