خبرگزاری کار ایران

کنایه مربی پیکان به کارلوس کی‌روش در نشست‌خبری/ برای بازی دفاعی تیم‌ملی هورا می‌کشند!

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۸۷۲

مربی پیکان در مورد شرایط تیمش در بازی با گسترش فولاد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید مطهری، مربی پیکان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: بعد از بازی سنگینی که مقابل سپاهان داشتیم یک هدف را دنبال می‌کردیم که بازسازی کردن تیم بود. بعد از آن با دیدن فیلم‌های بازی گسترش فولاد استراتژی مناسب این بازی را طراحی کردیم و بر اساس آن تمریناتمان را شکل دادیم و آن را پیگیری کرده تا آماده این دیدار شویم که بازی خیلی مهمی هم برای ما است. اعتقاد ما روی کار تیمی است و اولویت اول تیم ماست. با وجود اینکه بازیکنان ما در کار فردی توانمند هستند ولی این فلسفه باشگاه پیکان است که کار گروهی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در مورد گسترش فولاد باید بگویم تیمی که 3 بازی خود را نمی‌بازد تیم خوبی است و ما برنامه‌هایمان را تنظیم شده پیش می‌بریم که مقابل این تیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم. در دقایقی از بازی گسترش فولاد خیلی زیرکانه بازی می‌کند و باید این تیم را با برنامه‌هایمان کنترل کنیم و نهایت استفاده از امتیاز میزبانی را ببریم.

مربی پیکان در پاسخ به اینکه فعالیت این تیم در نقل و انتقالات به نظر می‌رسید با شروع بد در لیگ همراه باشد گفت: ما هرجا احساس نیاز کنیم بازیکن جذب خواهیم کرد ولی اینکه فکر نمی‌شد خوب شروع کنیم باید بگویم که ما تمرینات پیش فصل خوبی داشتیم و بازیکنان زیادی در این 3 سال از تیم ما جدا شده‌اند. در باشگاه‌های دیگر هم که بودیم همین وضعیت را داشتیم، بازیکنان ما را می‌برند و این افتخاری برای کادر فنی و باشگاه پیکان است که بازیکنان مورد توجه تیم‌های دیگر قرار می‌گیرند. در این فصل هم استراتژی ما این بود که لیگ را خوب شروع کنیم و امتیازهای خوبی بگیریم و بر همین اساس هدفمند بازی کردیم.

مطهری در مورد حضور 4 بازیکن تیم پیکان در تیم امید اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که به معنای واقعی تیم هستیم، تیم جایگاه اول را دارد، ما 4 بازیکن خیلی خوب به نام‌های امینی، رزاق‌پور، خدابنده‌لو و روستایی در تیم امید داریم اما هدف ما کار تیمی است و وقتی به تیم ما اضافه شوند هرجا که نیاز داشته باشیم از آنها استفاده می‌کنیم زیرا این نیروی جوان می‌تواند به تیم کمک کند.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود پیکان بازی دفاعی خود را از تیم ملی الگو برداری کرده، گفت: در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد، بازی مالکانه، بازی مستقیم، دفاع فشرده، ضد حمله و... که به هیچ کدام از این سبک‌ها نمی‌توان ایرادی گرفت. هر مربی با ابزاری که در اختیار دارد سبک تیمی‌اش را انتخاب می‌کند. شاید یکسری شباهت‌ها بین سبک بازی پیکان و تیم ملی وجود دارد اما دقیقاً ما با همان شکل کار نمی‌کنیم. نمی‌دانم چطور وقتی تیم ملی دفاعی بازی می‌کند و خوب هم نتیجه می‌گیرد برایش هورا می‌کشند اما از سبک بازی پیکان انتقاد می‌شود.

مطهری افزود: ما این سبک بازی را در بیرون از خانه و در ۲ بازی با استقلال و سپاهان انجام دادیم که ۲ بازی سنگین‌مان بود. در بازی با سایپا روش دیگری را به کار بردیم. نمی‌دانم چرا از سبک بازی تیم ما انتقاد می‌شود، خود ما مربیان هیچ وقت از تیمی به خاطر سبک بازی‌اش ایراد نمی‌گیریم زیرا هر تیمی براساس بضاعتش سبک بازی‌اش را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز