خبرگزاری کار ایران

امیرحسین فتحی در گفت و گو با ایلنا:

فتحی:به هواداران گفته بودم صبور باشند؛ با پرسپولیس کری داریم/ درفیلم شادی گل چیز خاصی ندیدم

کد خبر : ۶۵۶۶۵۳

امیرحسین فتحی سرپرست آبی‌ها عصر روز گذشته از سفر ترکیه بازگشت تا دوباره از امروز کارهای مربوط به باشگاه را انجام دهد

به گزارش خبرگزاری ایلنا،امیرحسین فتحی سرپرست آبی‌ها عصر روز گذشته از سفر ترکیه بازگشت تا دوباره از امروز کارهای مربوط به باشگاه را انجام دهد. با سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم، دیدار مقابل پارس جم و همچنین آخرین وضعیت تیام و بحث شکایت وی به فیفا همکلام شدیم. گفت و گوی او با ایلنا را بخوانید:

 از سفرتان به ترکیه صحبت کنید.

یک سفر کاری داشتیم و برای انجام امور شخصی به کشور ترکیه رفته بودیم.

اما خیلی‌ها می‌گویند برای گرفتن مابقی پول مجید حسینی به ترکیه رفته بودید.

اصلا چنین چیزی نیست. مگر برای گرفتن پول به ترکیه رفتن خبر مهمی است که چنین سوالی را مطرح می‌کنید. مگر وظیفه من این است که به ترکیه بروم و با خودم پول بیاورم. نمی‌دانم چه کسی چنین شایعه‌ای را مطرح کرده است.

از نتایج استقلال راضی هستید؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. در هفته اول مقابل پیکان نتیجه خوبی را کسب کردیم. هفته دوم مقابل ذوب آهن می‌توانستیم حتی پیروز شویم اما به یک تساوی بسنده کردیم. بازی را تراکتورسازی را هم که دیدید. حق مسلم ما پیروزی بود و بالاخره بچه‌ها با تلاش و غیرت زیاد به این مهم دست یافتند. باید تلاش کنیم این روند را حفظ کنیم. من که قبل از شروع فصل به هواداران گفته بودم که صبور باشند. این تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

در زمانی که شما در ایران نبودید دو بازیکن‌ تیم‌تان هم از سوی کمیته اخلاق محروم شدند.

روز گذشته در این باره جلسه‌ای را در کمیته اخلاق برگزار کردیم. نمایندگان ما می‌روند و از حق بازیکنان مان دفاع می‌کنند تا مشکلی از این بابت برایمان به وجود نیاید. ما که این فیلم را دیدیم چیز خاصی در آن ندیدیم. نمی‌دانم به چه چیزی استناد کرده‌اند. فکر می‌کنم این مساله یک نوع سوءتفاهم است.

درویش مدیرعامل سایپا هم اعلام کرده در خصوص صیادمنش باید با باشگاه استقلال به توافق برسد.

صیادمنش هیچ مشکلی ندارد. از سوی سازمان لیگ برایش کارت بازی صادر شده. البته درویش رفیق 30ساله ماست و قطعا با او خواهیم نشست و جلسه‌ای را هم برگزار خواهیم کرد.

مسوولان پارس جم اعلام کردند 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را بیشتر به شما نمی‌دهند.

عیبی ندارد. ما به این مسایل عادت کرده‌ایم. هر چقدر این مسایل بیشتر باشد انگیزه ما برای برد بیشتر می‌شود. امیدوارم با یک نتیجه مطلوب به تهران بازگردیم.

آخرین وضعیت آقاخان به کجا رسید؟

به زودی تکلیف او را هم مشخص خواهیم کرد. باید یک جلسه با کمیته پزشکی باشگاه در خصوص آقایان برگزار کنیم و سپس در خصوص وی هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وضعیت بویان چه شد؟

بویان هنوز با ما فسخ قرارداد نکرده است. باید با وی به توافق برسیم تا از لیست ما خارج شود.

گفته می‌شود جابر انصاری هم هنوز تکلیفش مشخص نیست.

با تصمیم شفر، انصاری هم از جمع ما جدا شد. او با ما قرارداد دارد. ما باید در این خصوص با وی توافق کنیم. برای انصاری هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنیم.

این روزها فضای ورزشگاه ها زیاد جالب نیست. در این باره چه صحبتی دارید؟

من هم با نظر شما موافقم. از نظر ساختاری باید فرهنگ‌سازی کنیم. فضای ورزشگاه‌ها باید امن باشد و دیگر نباید شاهد چنین رفتارهایی در محیط‌های ورزشی باشیم. امیدوارم مسوولان دراین باره تصمیمات لازم را اتخاذ کنند تا دیگر شاهد به کار بردن چنین الفاظ رکیکی در ورزشگاه‌ها نباشیم.

شما و گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی حضور داشتید و در آنجا شما خطاب به گرشاسبی اعلام کردید به زودی به بالاهای جدول خواهید رسید اما ایشان در اظهارنظری جالب گفته آرزو بر جوانان عیب نیست.

من با آ‌قای گرشاسبی دوست صمیمی هستیم و هر دو برای سربلندی دو تیم پرطرفدار ایران تلاش می‌کنیم. ما با یکدیگر کری داریم و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

آخرین وضعیت تیام به کجا رسید؟

همچنان که پیش از این هم گفته بودم تیام با ما قرارداد دارد و بدون اجازه ما با یک باشگاه اماراتی قرارداد امضا کرده است. پیگیر کارهای حقوقی او هستیم تا به فیفا شکایت کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز