خبرگزاری کار ایران

فتحی: استقلال را به جایگاه واقعی برمی گردانیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۰۲۵

سرپرست جدید استقلال می گوید این باشگاه مردمی و بزرگ را به جایگاه اصلی‌اش می رسانیم.

به گزارش ایلنا، در پایان جلسه هیات مدیره که به دلیل استعفای سیدرضا افتخاری تشکیل شده بود، امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست جدید باشگاه منصوب شود. او در اولین گفتگوی خود با اصحاب رسانه در خصوص این جلسه و حکمش گفت: لازم می دانم از زحمات دوست و برادر عزیزم آقای افتخاری قدردانی کنم و همچنین درگذشت پدر ایشان را تسلیت می گویم. امروز به عنوان سرپرست مجموعه انتخاب شدم و امیدوارم با هماهنگی و تعامل اعضای هیات مدیره بتوانیم باشگاه مردمی و بزرگ استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

وی در خصوص اینکه باید چه کرد که این باشگاه و هوادارانش از این شرایط دور شوند گفت: قطعا کار سختی نیست و با هماهنگی و تعامل اعضای هیات مدیره و همینطور پشتیبانی و حمایت همیشگی وزارت ورزش بتوانیم استقلال را به جایگاه خودش برسانیم.

او در رابطه با این موضوع که استقلالی ها از نقل و انتقالات باشگاه ناراضی هستند گفت: من چند دقیقه است خدمت دوستان هستیم با هماهنگی دوستان جلساتی خواهیم گذاشت و مسایل را حل خواهیم کرد. استقلال باشگاه بزرگی است و هیچ وقت متکی به فرد نبوده است در طول تاریخش بازیکنان بزرگی آمده اند و رفتند. انشاالله با کمک هواداران و پیشکسوتان انشالله مشکلات را حل خواهیم کرد.

 مدیرعامل جدید باشگاه استقلال درباره اینکه آیا به عنوان مسئول اجرایی باشگاه به ترکیه خواهد رفت و آیا با بازیکنانی مثل  مامه تیام، جپاروف، چشمی و مجید حسینی مذاکره خواهد کرد افزود:اگر نیاز باشد الان با مجموعه باشگاه و ریاست محترم هیات مدیره صحبت خواهم کرد و اگر لزومی باشد در ترکیه حضور خواهم داشت. همچنین درباره قرارداد بازیکنان نیز صحبت های لازم را انجام داده و هرکاری که نیاز باشد برای جذب و نگه داشتن بازیکنان انجام می دهم.

او همچنین گفت: من به هواداران که در گرما و سرما کنار تیم بودند می گویم که امیدوارم. مطمئن هستم عزیزان هوادار کنار باشگاه بودند و هستند و خواهند بود و این اطمینان را می دهم که مشکلات باشگاه مرتفع خواهد شد. 

وی با اشاره به مدیران قبلی گفت: دوستان عزیز مدیران قبلی زحمت کشیدند و از زحمت آن ها تشکر می کنم. باشگاه های پرسپولیس و استقلال  مشکلات بزرگی دارند  و امیدواریم که انشالله بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

فتحی در ادامه درباره اسپانسر باشگاه هم گفت: قطعا برنامه خاصی برای اسپانسرکه منحصر به ایرانسل است داریم  و با دیگر اسپانسر ها صحبت کرده و مدیریت کنیم تا مشکلات باشگاه کم شود.

سرپرست جدید استقلال در سوالی مربوط به اضافه شدن نظری جویباری به کادر مدیریتی باشگاه گفت: هنوز درباره این موضوع تصمیم نگرفته ایم.

او درباره تغییرات در مدیران میانی باشگاه گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گرفته نشده است. با دوستان و عزیزان هیئت مدیره مشورت می کنیم و نسبت به انتخاب همکاران یا ابقای همین دوستان فعلی تصمیم مناسب خواهیم گرفت.

فتحی در پایان اظهار داشت: امیدوارم شاهد روزهای بسیار خوب برای باشگاه استقلال و فوتبال ایران باشیم و هواداران عزیزمان روز به روز باشگاه را مستحکم تر و با روحیه بهتر ببینند و همینطور مثل همیشه در کنار ما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز