خبرگزاری کار ایران

شفر مرد عمل است و حاشیه ندارد

فتحی‌: برای گرشاسبی کُری می‌خوانم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۱۱

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید تیمش به زودی در صدر جدول کنار پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار کرد: ما در فصل نقل و انتقالات یک مقدار دیر کار خود را آغاز کردیم ولی توانستیم نفرات مد نظر آقای شفر را جمع کنیم و با قراردادهای شفاف این بازیکنان را به خدمت بگیریم. امیدواریم که بتوانیم نتایج بهتری در ادامه راه در سطح ملی و هم در رده آسیایی بگیریم.

او درباره تعامل میان شفر و کی‌روش گفت: آقای شفر سرمربی بسیار خوبی است. ایشان سابقه سرمربی‌گری در چند کشور را دارد و تجربیات بسیار خوبی در اختیار دارد. شفر به هیچ عنوان اهل حاشیه نیست. او همه انرژیش برای تیم است. ندیدم دخالتی در مسائل باشگاه داشته باشد. او مرد عمل است و مرد حاشیه نیست. حضور او در ایران برای فوتبال ما یک نعمت است.

فتحی در مورد بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس امکانات بسیار زیادی بصورت بالقوه برای استفاده کردن داشتند اما به علت بدهی‌هایی که دارند از این امکانات محروم هستند. بدهی‌های ما بیشتر از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس است و بیشتر این بدهی‌ را بدهی‌های مالیاتی تشکیل می‌دهد. ما از سال ۱۳۴۹ دارای بدهی مالیاتی هستیم به نهادهای مختلف بدهی داریم. یک سری از سال ۶۷ تا سال ۹۳ است که حدود ۲۰ میلیارد است که در نهادهای مختلف درحال بررسی است و امیدواریم که حل و فصل شود. بدهی عمده ما بدهی بازیکنان است که این مساله مد نظر AFC است و این مساله باعث می‌شود که ما در آسیا دچار محرومیت شویم. من در این دو سه هفته، ‌هر هفته چند بار با مسئولان محترم وزارت ورزش جلسه داشته‌ام و با تمهیدات وزیر محترم امیدواریم مشکلات حل شود و تا قبل از ۹ شهریور خیال خودمان را راحت کنیم. ما در این خصوص با آقای گرشاسبی هم جلسه‌ای خواهیم داشت و امیدواریم که با همکاری وزارت ورزش این مساله هرچه سریع‌تر حل شود و یک بار برای همیشه هم خیال خودمان، هم خیال باشگاه و هم خیال هواداران راحت شود. این مساله وقت من را بسیار می‌گیرد. وقتی شما در باشگاه را باز می‌کنید، از اشخاص حقیقی و حقوقی شاهد بدهی‌های بسیاری هستید. این مساله باید سریع‌تر حل شود تا خیال همه راحت شود.

او در مورد پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز گفت: باشگاه استقلال قدردان زحمات بسیار پیشکسوتان است. امیدوارم با تمهیداتی که باشگاه انجام می‌دهد به درک این مساله برسیم و بتوانیم پیشکسوتان را حمایت کنیم و در همه ارکان باشگاه از این پیشکسوتان استفاده کنید.

سرپرست استقلال درباره مصاف با السد بیان کرد: امیدوارم در تهران کار را یک سره کنیم. البته ما و پرسپولیس با تیم‌های خلیج فارس یک جدال نا برابری از لحاظ پولی داریم. قطعا ما فوتبالیست‌های خوبی داریم و در بحث استعداد بازیکنان با آنها قابل مقایسه نیستیم و ولی از دلارهای چندین و چند برابری آنها نمی‌توان غافل شد. امیدوارم هم ما و هم پرسپولیس از این رقابت‌ به خوبی بیرون بیاییم. امیدوارم که با یکدیگر بتوانیم در مرحله بعد حاضر باشیم.

او درباره ماجرای سوپر جام اظهار کرد: ماجرای سوپر جام مربوط به زمان من نبود و من بعد از گرفتن حکم، نسبت به صدور آن اعتراض کردم. پرونده الان در استیناف درحال رسیدگی است. ما معتقدیم این رای سه بر صفر به نفع فوتبال نیست و عادلانه هم نیست. امیدوارم کمیته استیناف امکان برگزاری یک بازی در زمانی مناسب را فراهم کند و همگان از دیدن بازی لذت ببرند.

فتحی درباره وضعیت دلار گفت: این مسئله در بحث بازیکنان و مربیان خارجی بسیار موثر بوده است. قطعا در تخصیص بودجه ما و پرسپولیس دچار مشکل می‌شویم. البته بخشی از مسئله را با ترانسفر بازیکن حل کرده‌ایم. با برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در تلاشیم مسئله را حل کنیم. تلاش می‌کنیم به بازیکنان داخلی هم بها دهیم تا بتوانیم روزی بدون استفاده از بازیکنان خارجی، جای خالی آنها را پر کنیم و به این مقصود برسیم.

او درباره منابع درآمدی باشگاهش گفت: با توجه به منابعی که اسپانسر در اختیار ما قرار می‌دهد کار را پیش می‌بریم. می‌دانید که باشگاه نمی‌تواند از منابع دولتی استفاده کند و چشم ما به کمک‌های هواداران است که از طریق اسپانسرها به ما کمک می‌کنند. من دیدم که بسیاری از پیشکسوتان ما طلبشان را بخشیدند یا تقسیط کردند. من امیدوارم که بتوانیم بر مشکلات با برنامه‌ریزی غلبه کنیم و بدهی جدیدی بر جای نگذاریم. امیدوارم یکبار برای همیشه تا آخر فصل با تمهیدات خاصی کار را تمام کنیم. تشکر ویژه از جناب وزیر ورزش دارم که واقعا به ما کمک می‌کنند. ضمن احترامی که برای روسای گذشته دارم باید بگویم که کسی مثل آقای سلطانی‌فر را ندیدم که این همه وقت بگذارند. هروقت با دفتر ایشان تماس گرفتیم همان روز یا فردای آن روز به ما وقت دادند و به ما به همراه معاونانش کمک فکری کرده‌اند. مطمئنم با نظرات راهبردی ایشان مشکلات استقلال و پرسپولیس برای همیشه حل می‌شود.

فتحی درباره بازی تیمش مقابل السد گفت: هواداران ما در بازی با تراکتورسازی یک نمایش از استقلال دیدند که در حد شان نام استقلال بود. از امروز برای گرشاسبی هم کری می‌خوانم. به زودی در صدرجدول در خدمتشان هستیم. امیدوارم استیناف این فرصت را بدهد تا برنده جام در ۹۰ دقیقه مشخص شود. این جام با این شرایط که از دست فدراسیون آن را بگیرند گوارا نیست. ما امیدوارم با کمک هوادارانمان و تشویق آنها استقلال به جایگاه خودش برسد.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: به هواداران‌مان قول می‌دهم از امروز منتظر روزهای خوب باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز