خبرگزاری کار ایران

سوپرجام آلمان/ بایرن – فرانکفورت؛ کواچ علیه تیمی که به فینال فرستاد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۱۶

سرمربی تازه وارد بایرن مونیخ امشب برابر تیم سابق خود به دنبال اولین جام به همراه مونیخی‌هاست.

به گزارش ایلنا، فصل 2019-2018 فوتبال آلمان امشب شروع می‌شود و بایرن‌مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا در سوپرجام به مصاف آینتراخت فرانکفورت، برنده جام حذفی می‌رود. نیکو کواچ مربی فصل قبل آینتراخت به بایرن رفته و رودرروی تیم سابقش قرار می‌گیرد که آدی هوتر را روی نیمکت خود نشانده. هوتر 48 ساله اگرچه نخستین تجربه مربیگری در آلمان را سپری می‌کند اما سابقه خوبی دارد. او نخستین اتریشی است که خارج از این کشور قهرمانی لیگ به دست آورده و توانست یانگ بویز را برای نخستین بار بعد از سال 1986 قهرمان سوپرلیگ سوییس کند. او در فصل 2015-2014 ردبول سالزبورگ را به دوبل قهرمانی لیگ و جام حذفی اتریش رساند.

مربی کروات بایرن هیچ نیازی به معرفی ندارد بخصوص در کامرزبانک آره‌نا در فرانکفورت که میزبان بازی امشب است و همیشه جایگاه خاصی برای او قایل است به خاطر قهرمانی جام حذفی و نخستین جام تیم بعد از 30 سال. این مربی 46 ساله حالا آن طرف رینگ است و می‌خواهد بایرن را به سومین قهرمانی متوالی در سوپرجام برساند. او نبوغ تاکتیکی خود را پیش از این ثابت کرده و به خاطر آگاهی از نقاط ضعف و قوت آینتراخت شانس خوبی دارد.

این بازی علاوه بر نبرد دو مربی محل دوئل‌های زیادی است از جمله ماکوتو هاسبه، باسابقه‌ترین ژاپنی بوندس‌لیگا و کاپیتان 34 ساله تیم ملی ژاپن با 114 بازی ملی و آن طرف متز هوملز که می‌خواهد پنجمین قهرمانی در سوپرجام را جشن بگیرد.

مارکو فابین در برابر خامس رودریگس، تیموتی چندلر برابر یاشوا کیمیش و آنته ربیچ در برابر روبرت لواندوفسکی دیگر دوئل‌های این بازی هستند که شاید آخری جذابتر باشد. ربیچ ستاره آینتراخت در فینال جام حذفی بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، این بازیکن 24 ساله در جام جهانی هم درخشید هرچند نتوانست مانع از قهرمانی فرانسه در فینال شود. لواندوفسکی هم سه بار جایزه بهترین گلزن بوندس‌لیگا را گرفته و در 257 بازی در بوندس‌لیگا 180 گل زده. کاپیتان تیم ملی لهستان می‌خواهد پنجمین نفری باشد که در بوندس‌لیگا 200 گل زده‌اند هرچند در هفت بازی‌اش در سوپرجام تنها دو گل زده و سه بار سوپرجام را برده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز