خبرگزاری کار ایران

اولیایی: برخی می‌خواهند از تماشاگران سوءاستفاده کنند/سکوها در اختیار افراد غیرموجه است

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۳۷

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: واقعیت آن است که سکوها در اختیار آدم های غیر موجه قرار گرفته است و این خطر بسیار بزرگی در آینده دارد.

به گزارش ایلنا، کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره اهمیت مباحث مربوط به فرهنگ سازی در ورزشگاه ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شایسته است کانون های هواداری واقعی را تشکیل دهیم تا آنها در این کانون تماشاگران را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه برخی در باشگاه ها استخدام می شوند که موجب شعارهای تماشاگران می شوند گفت: واقعیت درونی تماشاگران این نیست که اقدامات ناشایست انجام بدهند اما آدم هایی هستند که می خواهند از تماشاگران سوء استفاده کنند و آن ها را به جهت های هدفمند بکشانند در این بین هر بخشی در باشگاه افرادی را در استخدام خود دارد که در نهایت با افکار عمومی هوادار بازی می شود.

اولیایی اهمیت سازماندهی هواداران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: واقعیت آن است که سکوها در اختیار آدم های غیر موجه قرار گرفته است و این خطر بسیار بزرگی در آینده دارد. حتی آژیر خطر را هم به صدا درآورده است که در صورت ادامه این روند اتفاقات ناگوارتری هم رخ خواهد داد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: فوتبال را ما اختراع نکردیم بلکه از اروپا اقتباس کردیم در آنجا هواداران برای عشق و علاقه خود حتی حاضرند محصولاتی که در بازار قیمتی به مراتب پایینتر دارد اما وقتی به آرم باشگاه موردعلاقه آنها مزین می شود با دو سه برابر قیمت آن کالا را خریداری کنند.

وی ادامه داد: هواداری شغل نیست که برخی به خاطر پول شعارهای خاص بدهند هواداری عشق است بنابراین باید کار بنیادی انجام داد تا از اساس به فکر فرهنگ سازی و جو مثبت در ورزشگاه ها باشیم در این بین باید سازمان های مردم نهاد هم به این موضوع ورود کنند و با ساماندهی هواداران شرایط را به سمت اخلاقی و حرفه ای سوق دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز