خبرگزاری کار ایران

اولیایی در گفت‌وگو با ایلنا:

رفتار افشارزاده مورد تایید نیست/ بازیکنان باید با باشگاه تعامل داشته باشند

استقلال تهران، تیم صدرنشین لیگ برتر و فینالیست جام حذفی است اما اینها باعث نشد که بهرام افشارزاده در تمرین این تیم برای بازیکنان و کادر فنی آبی پوشان خط و نشان نکشد.

بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته رفتار چندان مناسبی با بازیکنان و کادر فنی استقلال نداشت. او حتی در اظهارنظری عجیب خظاب به بازیکنان گفته که آنها را کمتر از افرادی مانند علیرضا دبیر و رضا‌زاده می‌داند.

اما در این باره واکنش کاظم اولیایی جالب توجه است. مدیر اسبق باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایلنا، با اشاره به موضوع اختلاف در درون باشگاه استقلال می‌گوید: مدیران باشگاه، مرشد تیم هستند و باید با بازیکنان و کادرفنی، تعامل مثبت داشته باشند. من سیاست فعلی افشارزاده را تایید نمی کنم. او باید ادبیات بهتری را در مقابل بازیکنان استقلال که برای موفقیت این تیم تلاش کرده‌اند داشته باشد.

از اولیایی درباره تاثیر رفتارهای تند با کادر فنی و بازیکنان تیم صدرنشین می‌پرسیم که او اینگونه پاسخ می‌دهد: این رفتارها باعث می‌شود نه تنها یک باشگاه بلکه شرایط فوتبال ایران به سمت ناهنجاری برود و حاشیه‌ها بر متن غلبه کنند.

اولیایی در پایان درباره وظیفه بازیکنان استقلال نیز اینگونه واکنش نشان می‌دهد: به بازیکنان و کادر فنی استقلال خسته نباشید می‌گویم و به عنوان عضو گوچکی از باشگاه استقلال از آنها می‌خواهم که تمرین را ترک نکنند و به تعامل با باشکاه ادامه دهند تا هواداران استقلال از این به بعد هم شاهد موفقیت تیم محبوب‌شان باشند.

 

کد خبر : ۳۳۹۱۶۶