خبرگزاری کار ایران

لطفی: بازی در چمن مصنوعی مقابل هواداران نساجی آسان نبود / تقابل با استقلال محک جدی برای ماست

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۱۰

مدافع پارس جنوبی جم امیدوار است آنها در بازی داخل خانه هفته آینده استقلال را با شکست بدرقه کنند.

مجتبی لطفی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار با نساجی مازندران در هفت سوم لیگ برتر اظهار داشت: نتیجه برای ما قابل قبول است و با توجه به اینکه جو عجیبی در ورزشگاه بود، بازی کردن در چمن مصنوعی مقابل هواداران نساجی کار آسانی نبود. البته بار فنی که در بازی باید اجرا می‌شد به دلیل شرایط زمین عملی نشد و بیشتر بازی مستقیم بود اما خداراشکر که یک امتیاز از این بازی گرفتیم با توجه به اینکه می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

مدافع میانی پارس جنوبی درباره مصدومیتش در دقایق ابتدایی بازی گفت: دقیقه 2 بازی بود که آرنج حامد شیری به صورتم برخورد کرد و به نظرم داور مسابقه صحنه را ندید وگرنه حداقل اخطار کارت زرد داشت. مجبور شدم بازی را با سر بانداژ شده دنبال کنم که دشوار بود.

لطفی درباره عملکرد زوج خط دفاعی او به همراه حامد نورمحمدی در تیم تحت هدایت مهدی تارتار بیان داشت: با توجه به شرایطی که امسال داشتیم من و حامد در کنار هم هستیم و با توجه به اینکه یک سال هم در کنار هم حضور داریم بیشتر آشنایی داریم و رفته رفته هماهنگ‌تر هم می‌شویم.

او ادامه داد: در نتایج هم اینگونه است. در بازی اول شایسته پیروزی بودیم اما نتیجه را واگذار کردیم. تمام تلاش ما این است که نتایج سال گذشته را تکرار کنیم و لازمه آن بهترین نتایج در نیم فصل اول است و امیدوارم مانند سال گذشته با قدرت بیشتر حاضر شویم؛ نتیجه بدی نگرفتیم اما انتظارها از ما بیشتر است.

مدافع پارس جنوبی درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال تهران عنوان کرد: روز گذشته بازی آنها را تماشا کردم و تیم خوبی و یکدستی دارند. ما هم شرایط خودمان را داریم و در شهر خودمان برابر هواداران جم بازی می‌کنیم. تیم هماهنگ و پرمهره‌ای هستند اما ما هم مطمئنا حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نیستیم. بالاخره تقابل با بازیکنان بزرگ چالش خوبی برای تیم ماست تا محک جدی بخوریم و فکر می‌کنم در سه بازی گذشته هنوز محک خوبی نخوردیم. امیدوارم که جلوی طرفدارانمان پیروز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز