خبرگزاری کار ایران

لطفی: دوباره مدعی می‌شویم / گرمای اهواز وحشتناک بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۶۲

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد شاگردان مهدی تارتار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دوباره مدعی شوند.

مجتبی لطفی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتیجه بازی مقابل فولاد و بیان اینکه با وجود عملکرد خوب پارس جنوبی حق آنها شکست نبوده است، گفت: ما تمام تمرکزمان روی بازی بود و کاملا شرایط مهیا بود تا یک بازی خوب و منطقی را با برتری به پایان برسانیم ولی متاسفانه از موقعیت‌ها آنطور که باید استفاده نکردیم.

او ادامه داد: البته ناگفته نماند شرایط جوی وحشتناک بود. گرمای هوا دیوانه کننده بود و با اشتباه گل خوردیم تا مثل فصل گذشته بازی ها را مقتدرانه آغاز نکنیم.

مدافع پارس جنوبی جم درخصوص رویارویی با نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ما روی حمایت آنها خیلی حساب کردیم و ان شاء الله ورزشگاه را پر کنند تا جو زیبایی را شاهد باشیم. این بازی اول بود و طبیعی است که روند دلخواهمان را نداشته باشیم. شک نکنید دوباره مدعی خواهیم بود و بازی‌های خوبی را از ما تماشا می‌کنید. ما فصل پیش خوب نتیجه گرفتیم و طبیعی بود که بازیکنان ما را تیم‌های مطرح لیگ برتر نشانه بگیرند. همانند فصل پیش این فصل هم کادرفنی بازیکنان خوبی را جذب کرده و همه جوان هستند. در ادامه راه متوجه می شوید که پارس حرف های زیادی برای گفتن دارد.

لطفی درباره شایعات مشکل مالی پیرامون شاگردان مهدی تارتار عنوان کرد: ما جزو محدود تیم‌هایی هستیم که مطالبات فصل گذشته مان را کامل دریافت کردیم و شرایط بسیار امیدوار کننده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز