خبرگزاری کار ایران

همه می‌گویند آن پارس با طروات کجاست؟

لطفی: داور بازی استقلال، شیرازه تیممان را از هم پاشید

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۹۳۷

مدافع پارس جنوبی جم معتقد است نحوه قضاوت داور بازی برابر استقلال تهران تمرکز شاگردان مهدی تارتار را برهم زد.

مجتبی لطفی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره نیمکت نشینی برابر استقلال تهران گفت: در پست من نورمحمدی و سلیمی هستند و محمد طیبی هم اضافه شده است. رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب سخت تر است و نظر کادرفنی و شخص سرمربی است که کدام بازیکن در ترکیب قرار بگیرد.

لطفی درباره نتیجه دیدار برابر استقلال تهران اظهار داشت: از نظر من بازیکنان ما تحت تاثیر جو استادیوم آزادی قرار گرفتند. متاسفانه در روز بد ما داوری برای ما انتخاب شد که در جام شهدا هم برای ما قضاوت کرده بود و افتضاح بود. از شانس بد ما در بازی به این حساسیت برای ما قضاوت کرد و از همان ابتدا کار خودش را انجام داد و پنالتی را اعلام کرد.

مدافع پارس جنوبی ادامه داد: به دنبال آن برای ما پنالتی نگرفت و سیف اللهی اخراج شد. در کل شیرازه تیم ما را به هم زد و هر چقدر سعی کردیم با یک یار کمتر برابر تیم بزرگی برابر استقلال نتیجه را جبران کنیم نشد.

لطفی درخصوص پنالتی که در نیمه دوم برای پارس جنوبی اعلام شد، گفت: صحنه خطای روی علی دشتی را پنالتی اعلام کرد. این چه پنالتی بود؟ همه خنده‌شان گرفت! پنالتی را اعلام کرد که چه بشود؟ فایده‌ای نداشت. به نظر من هیچ چیز سر جای خودش نبود.

لطفی افزود: ما دقیقه 4 عقب افتادیم، دقیقه 20 ده نفره شدیم. بازیکنان ما کم تجربه بودند. چند بازیکن در ورزشگاه آزادی بازی نکرده بودند و در شوک بودند؛ خیلی سخت بود. نمی‌خواهم برد استقلال را ضایع کنم اما روز روز ما نبود. به حریفمان تبریک می‌گویم.

مدافع پارس جنوبی درباره روند نتیجه گیری اخیر شگفتی سازان نیم فصل اول، گفت: بالاخره در نیم فصل دوم تیم ها شناخت بیشتری پیدا می کنند و خوشحالم که تیم و کادرفنی ما انقدر خوب کار کردند که کمبود ما حس می‌شود. همه می‌گویند آن پارس با طروات کجاست؟ ما به این نتیحه فکر نمی‌کنیم چون بازی های دیگری پیش روز داریم. خیلی خوب بازی می کنیم و موقعیت های ما منجر به گل نمی شود و امیدوارم که در روزهای آینده نتیجه گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز