خبرگزاری کار ایران

انتقاد ویلیان از رفتار ناجوانمردانه کونته با کاستا

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۱۹

هافبک برزیلی چلسی اجازه جدایی دیگو کاستا از جمع آبی‌ها به دستور آنتونیو کونته را یکی از تصمیمات اشتباه سرمربی ایتالیایی دانست.

به گزارش ایلنا، ستاره چلسی ویلیان از تصمیم آنتونیو کانته که سال گذشته دیگو کاستا را از باشگاه اخراج کرد، انتقاد کرده است. مهاجم اسپانیایی سه فصل به همراه چلسی در انگلیس حضور داشت و دو قهرمانی در جزیره را تجربه کرده بود. سرمربی ایتالیایی در پایان فصل گذشته در پیامی به کاستا اعلام کرده بود در برنامه‌های فصل جدیدش جای ندارد و مهاجم جنجالی از این تصمیم به شدت عصبانی شد تا با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کند.

ویلیان معتقد است اشتباه از سوی کونته بود چرا که مشکلات در رختکن را اینگونه بروز داد. بازیکن برزیلی در این خصوص به ESPN گفت: کونته با داوید لوئیز و کاستا مشکل داشت. درباره دیگو به یاد دارم که پس از پایان فصل بود. من در استرالیا با تیم ملی برزیل بودم و دیگو با من تماس گرفت.

او ادامه داد: کاستا گفت:"من می‌روم، کونته گفت او دیگر به من نیاز ندارد." گفتم:"منظور تو چیست؟" کاستا جواب داد:" کونته در پیغامی گفته به من نیاز ندارد و نباید دوباره برگردم."

بازیکن مورد توجه منچستریونایتد خاطرنشان کرد: شما یک بازیکن مانند دیگو کاستا را از دست نمی‌دهید، این یک وضعیت دشوار بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز