خبرگزاری کار ایران

صالحی: دوری از پسرم سخت بود/ سه روز نتوانستم راحت بخوابم!

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۷۷۴

مهاجم پارس جنوبی جم درباره خطای خشن مدافع نفت مسجد سلیمان صحبت کرد و همچنین دلیل جدایی از سپاهان را اعلام کرد.

ابراهیم صالحی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج پارس جنوبی جم در دو هفته فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما درست است که چند مهره را از دست داده اما آقای تارتار با حمایت جناب رضاییان خریدهای خوبی انجام داده‌اند و به هر حال بضاعت ما به این اندازه است. ما نمی‌توانیم هزینه هنگفتی کنیم و در اولین دیدار مقابل فولاد خیلی هماهنگ کار کردیم اما در دقایق پایانی اشتباه کردیم و گل خوردیم.

او ادامه داد: خداراشکر بازی با نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه خانگی بود و طبیعی بود پس از اینکه دو گل جلو بودیم یک گل دریافت کردیم اما سه امتیاز را کسب کردیم. 

مهاجم پارس جنوبی درباره خطای شدیدی که در دقیقه 5 بازی گذشته روی او انجام شده، اظهار داشت: نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. یک بازیکن از جلو آمد و یکی دیگر از کنار؛ فقط برخورد سختی از ناحیه گردن را احساس کردم که تا سه روز نتوانستم راحت بخوابم. نمی‌دانم داور صحنه را دید یا نه، کارت زرد داد اما ضربه اگر به صورتم برخورد می‌کرد دندان‌هایم می‌شکست! خداراشکر به گردنم برخورد کرد. جالب اینجاست بازیکنان حریف که بالای سر من بودند می‌گفتند تمارض نکن و بلند شو. خدا به من رحم کرد که الان سالم هستم و برای بازی پیش رو آماده می‌شوم. 

صالحی درباره دیدار با نساجی مازندران عنوان کرد: باید در چمن مصنوعی بازی کنیم و برای آمادگی یک هفته در چنین شرایطی تمرین کردیم. مجبور هستیم که در چمن مصنوعی بازی کنیم و مقابل تیمی قرار می‌گیریم که مربی با دانشی دارد و ما برای سه امتیاز حاضر می‌شویم تا مقتدرانه پیش برویم.

صالحی درباره پیوستن به سپاهان و بازگشت به پارس جنوبی گفت: شرایط در سپاهان خوب بود و پسرم تازه به دنیا آمد و شرایط سخت بود که دور از خانواده باشم و از آقای قلعه نویی متشکرم که اجازه دادند به پارس جنوبی برگردم. همچنین باید از آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه قدردانی کنم که پیگیر امور انتقال من بودند. خیلی خوشحالم که به تیم شهرم بازگشتم و امیدوارم نتایج موفقی کسب کنیم. 

مهاجم پارس جنوبی گفت: امسال تیم خوبی هستیم و باید مقایسه کنیم با تیم‌های مطرحی که بودجه زیادی خرج کرده‌اند. البته ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که مردم شهر جم را سربلند کنیم. آقای رضاییان و تارتار تمام تلاششان را انجام داده‌اند تا شرایط را مهیا کنند و بهترین بازی‌ها را تجربه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز