خبرگزاری کار ایران

بوفون: قهرمانی در 40 سالگی هم لذتبخش است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۴۸

جان‌لوییجی بوفون بعد از نخستین بازی برای پاری‌سن‌ژرمن و قهرمانی در سوپرجام فرانسه با پیروزی 4 بر صفر برابر موناکو از یوونتوس تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، آنخل دی‌ماریا دو گل زد و کریستوفر انکونکو و تیموتی وه­آ هر کدام یک گل برای تیم پایتخت زدند. بوفون در این بازی محک نخورد چون تیم لئوناردو ژاردیم حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت.

بوفون در اینستاگرام نوشت: «حتی در 40 سالگی هم شما می‌توانید از قهرمانی در سوپرجام خوشحال باشید. یک بار دیگر از یوونتوس تشکر می‌کنم که با فرهنگ کار خود به من اجازه داد در این سال در بهترین شرایط جسمانی باشم. از پاری‌سن‌ژرمن هم متشکرم که من را حتی به جلوتر برد. از هم‌تیمی‌های جدیدم متشکرم که یک جام دیگر برایم آوردند و با احترام، انگیزه و اشتیاق از من استقبال کردند. از کوین تراپ دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن هم متشکرم که با وجود پیشنهاد چند روز قبل من، خواست که پیراهن شماره یک به من برسد. از او و از همه از صمیم قلبم تشکر می‌کنم.»

توماس توخل هم از پیروزی قاطع تیم کم‌تجربه‌اش ابراز رضایت کرد، نیمار در این بازی تنها 14 دقیقه فرصت بازی به دست آورد و استنلی انسوکی دفاع چپ گمنام تیم دو پاس گل داد: «ما خیلی خوشحالیم چون نخستین فینال را بردیم. فوق‌العاده است. ما لیاقت این برد 4 بر صفر را داشتیم. تیم ما واقعا جوان بود و در این آب و هوای گرم بازی خوبی انجام دادیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز