خبرگزاری کار ایران

یک امتیاز منفی دیگر برای منصوریان؛

بازگشت مهاجم‌های ناکام آبی به دوران اوج

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۶۷

دو مهاجم ناکام استقلال در نیم فصل نخست لیگ هفدهم در تیم‌های جدیدشان عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در ابتدای فصل گذشته دست به تغییرات زیادی زد و چند بازیکن در خط حمله به خدمت گرفت که البته تمام آنها خریدهای ناکامی بودند.

حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده در طول نیم فصل حضور در استقلال نتوانستند گلی برای این تیم به ثمر برسانند و هر دو در پنجره زمستانی با ناکامی از این تیم جدا شدند.

شهباززاده به لیگ قطر رفت ولی مشکلی برایش پیش آمد که مجبور شد تا پایان فصل بیرون بنشیند و بیت سعید هم با رفتن به فولاد توانست مجدداً اوج بگیرد و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت.

در شروع فصل هجدهم هم بیت سعید همچنان مهاجم فولاد است و شهباززاده به سپاهان پیوسته است. مهاجم فولاد در هفته نخست لیگ برتر برابر پارس جم هم توانست گلزنی کند و روی گل دوم تیمش هم که با اشتباه مدافع حریف به ثمر رسید تاثیر مستقیم داشت.

روز گذشته هم شهباززاده 2 گل از 6 گل سپاهان را برابر سپیدرود به ثمر رساند تا پایش مجدداً بعد از مدت‌ها به گل باز شود و در جمع آقای گلهای لیگ برتر قرار بگیرد.

عملکرد خوب این دو بازیکن می‌تواند یک پوئن منفی در کارنامه منصوریان در استقلال باشد که نتوانست از دو مهاجم خوب لیگ برتر در تیمش بازی بگیرد و خیلی زود پرونده حضور آنها در استقلال بسته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز