خبرگزاری کار ایران

آجرلو تهدیدم کرد

عصیان دوباره هافبک جنجالی: دو سال رایگان برای استقلال بازی کردم / نمی‌گذارم طارق به استقلال بیاید

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۰۶۵

جاسم کرار فصل گذشته یک لیگ آرام را با نفت آبادان پشت سر گذاشت در حالی که تراکتورسازان و استقلالی‌ها او را حاشیه‌ساز می‌دانستند اما این اتفاق نیفتاد

به گزارش ایلنا،جاسم کرار فصل گذشته یک لیگ آرام را با نفت آبادان پشت سر گذاشت  در حالی که تراکتورسازان و استقلالی‌ها او را حاشیه‌ساز می‌دانستند اما این اتفاق نیفتاد و او با فراز کمالوند کار را بدون دغدغه تا پایان لیگ به پایان رساند. با این حال کرار هنوز هم ناراحت است و از مدیریت آن زمان استقلال و تراکتورسازی حسابی گله مند است.

ماجرای مطالبات تو از استقلال کجا رسید؟
افشارزاده من را خیلی اذیت کرد. به من ماشین دادند وقتی برگشتم دیدم ماشین را بردند و چک بی محل به من دادند. وسائل زندگی و همسرم را بردند و بعد گفتند دروغ می گویی و خانه خالی بوده است. استقلال واقعا برای من چه کرد. منظور من هواداران این تیم نیست چون بهترین هواداران، هواداران استقلال و تراکتورسازی هستند.آجورلو هم من را تهدید کرد و گفت یا 140 هزار دلارت را ببخش یا در تراکتورسازی بمان. واقعا این چه فوتبالی است. تنها باشگاهی که به تعهدات خود عمل کرد صنعت نفت بود و واقعا هوای من را داشت. مدیرعامل صنعت نفت آقای عیسی زاده خیلی زحمت می‌کشد و هیچ بازیکنی طلبکار نیست آن وقت آجورلو آنطور من را تهدید می کند و استقلال هم برای طلبم یک نامه الکی به من داد. هواداران استقلال و تراکتورسازی بدانند من با آنها مشکلی ندارم و همین در قلب من جای دارند.

بازیکنان عراقی برای آمدن به ایران از تو مشورت می گیرند و آیا طارق با تو مشورت کرد؟
حرف من هرچه زدم در مورد شخص است یعنی مدیرعامل و هیات مدیره را می‌گویم چون آنقدر دروغ می‌گویند که حساب و کتاب ندارد. طارق می‌خواست به ایران بیاید اما به او گفتم برای چه می‌خواهی بیایی و اصلا این کار را نکن. اینجا راحت حق تو را می‌خورند. استقلال خودش برای من حاشیه درست کرد و می‌گفت تو حاشیه داری. پولم را نمی‌دادند و من می‌گفتم سر تمرین نمی‌روم و آنها هم راحت می‌گفتند نمی خواهد بروی بعد می گفتند سر تمرین نیامده و کرار حاشیه دارد. خدایی آن بالا هست و هیچ بازیکن عراقی را نمی‌گذارم به استقلال بیاید. این‌ها فکر کردند من آدم معمولی هستم و صبر کنند تا یک ماه دیگر با شکایت از استقلال چطور پولم را می‌گیرم. هنوز مالیات من را استقلال نداده است و با اینکه دو سال برای آنها مجانی بازی کردم این دستمزدی بود که به من دادند.

در صورتی که این دو باشگاه دولتی هستند و باید مشکلی از این بابت و پرداخت مطالبات نداشته باشند؟
پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی هستند و باید به موقع به بازیکنان پول بدهند. واقعا استقلال این‌طور است اما نفت آبادان که آن پایین است کارش را به خوبی انجام می‌دهد و هیچ بازیکنی از آنها شکایت نمی‌کند و اینجاست که فرق هیات مدیره نفت و استقلال مشخص می‌شود.

فتحی سرپرست جدید استقلال به دنبال حل مشکلات است و با خیلی بازیکنان و مربیان سابق توافق کرده است. نمی‌خواهی با آن‌ها صحبت کنی؟
من مشکلی بابت جلسه گذاشتن و صحبت کردن ندارم. مدیران استقلال و آقای فتحی بخواهد حتما در جلسه شرکت خواهم کرد تا اگر خواستند در مورد مطالبات و مالیاتی که هنوز نداده‌اند، صحبت کنیم. امیدوارم با آقای فتحی که گفته می شود یک مدیر کاربلد است بتوانم مشکلاتم را حل کنم و مطالباتم را از استقلال با توافق دریافت کنم.

گفتگو: حسن بابازاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز