خبرگزاری کار ایران

الماس خاله: تن زاده به تعهداتش عمل نکرد؛ او همیشه خواب است!

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۳۸

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان اعلام کرد مالک سابق سپیدرود رشت با توجه به اینکه به تعهداتش عمل نکرده، دیگر مقامی در باشگاه سپیدرود ندارد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا الماس‌خاله، رئیس هیأت فوتبال استان گیلان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه 90 گفت: آقای تن‌زاده می‌گویند دکتری دارند ولی لحن صحبت ایشان زیر دیپلم است؛ ایشان همیشه خواب هستند؛ ما قرارداد بسیار ساده‌ای بستیم که ایشان نتوانست از عهده آن بر بیاید.

او ادامه داد: قبول داریم آقای تن‌زاده کمک کردند ولی با سه برگه قرارداد را به ایشان دادیم چون حرف از مردانگی می‌زد، اما خودشان براساس مردانگی که دارند، می‌خواستند سر مردم را کلاه بگذارند؛ سپیدرود تیم ریشه‌داری است و می‌خواستیم این تیم که کمترین بدهی را دارد، مشکلی نداشته  باشد که این اتفاق نیافتاد.

الماس‌خاله اظهار داشت: 3 میلیارد و 300 میلیون  تومان بدهی بود که قرار شد آقای تن‌زاده طی زمان مشخص پرداخت کنند ولی این کار را انجام ندادند و براساس اینکه در قرارداد آمده بود تا پایان فصل این کار انجام شود، چنین کاری صورت ندادند و مالکیت از ایشان گرفته شد.

رئیس هیأت فوتبال استان گیلان گفت: پروانه باشگاه سپیدرود قابل واگذاری به شخصی نیست و هر کسی می‌خواهد، باید به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مراجعه کند و فقط برای یک فصل واگذار شده است؛ تن‌زاده قدرت پرداخت 3 میلیارد و 300 میلیون تومان را نداشت و داوری حکم کرد که ایشان مالک باشگاه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز