خبرگزاری کار ایران

وقتی تیم لیگ برتری دو سرمربی دارد؛ مهد کودک سپیدرود!

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۳۱

مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد؛ درست چند روز پس از معارفه خداداد عزیزی!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با گذشت تقریبا یک ماه پس از پایان مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، علی کریمی خواستار مشخص شدن برنامه فصل جدید سپیدرود رشت شده بود که جواد تن زاده، مالک وقت باشگاه به کریمی و بازیکنان اعلام کرد در صورتیکه خریدار جدیدی برای باشگاه معرفی شود او طلب بازیکنان را پرداخت می‌کند. در هیاهوی مسابقات جام جهانی بود که اداره وزارت ورزش و جوانان محمد نوین را به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود معرفی کرد.

آغاز کار نوین پرداخت مطالبات باقی مانده بود و همچنین پس از تمدید قرارداد با بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته، او خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. در این بین تن زاده با ارائه مدارکی مدعی شد که او همچنات مالک قانونی باشگاه است و قراردادهای نوین اعتبار ندارد. وزارت ورزش و جوانان با انتشار سند مالکیت و پروانه کسب باشگاه به نام محمد نوین اعلام کرد او مالک قانونی است و ثبت قراردادها هیچ ممانعتی نخواهد داشت.

چند روزی از آغاز تمرینات پیش فصل شاگردان عزیزی گذشته تا امروز تن زاده در اقدامی عجیب علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی جدید سپیدرود معرفی کرد! این اتفاق درحالی رخ داده که نادر دست نشان، سرمربی که در روزهای پایانی مالکیت تن زاده به عنوان سرمربی سرخپوشان گیلانی انتخاب شده بود، روز گذشته از سمتش استعفا داد.

کمتر از بیست روز به شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر رفتار عجیب تن زاده می‌تواند به سرمایه‌های تیم ریشه دار گیلانی صدمه بزند که پس از تقلای فراوان برای قرار گرفتن در سطح اول فوتبال ایران مشقت‌های فراوانی را متحمل شده است. قطعا اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان به این اتفاق عجیب ورود می‌کنند و از وقوع فاجعه جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز