خبرگزاری کار ایران

در تهران با تیم‌های لیگ برتری بازی تدارکاتی خواهیم داشت

نوین: رفتارهای تن زاده نوعی از تشویش اذعان عمومی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۶۱

مالک باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد تمامی روند انتقال امتیاز باشگاه از اداره ورزش و جوانان استان به او طبق روال قانونی صورت گرفته است.

محمد نوین مالک سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص فعالیت‌های جواد تن زاده به عنوان مالک پیشین این باشگاه اظهار داشت: من کاری به عملکرد ایشان ندارم و امضای قرارداد با بازیکنان و سرمربی دیگر را نه تایید و نه رد می‌کنم. آنچه مسلم است اینکه جهت از دفاع از امور خودمان می‌گویم قراردادی که مورخه 97/4/1 اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با ما منعقد کرده قانونی بوده که به ما امتیاز شرکت در مسابقات لیگ برتر با نام سپیدرود رشت به ما واگذاز شده و ثبت شده است. این را هم باید بگویم که همانطور که همه می‌دانند قرارداد تا زمانی که در هیئت فوتبال ثبت نشود، اعتباری ندارد. 

مالک سپیدرود ادامه داد: از طرفی در تاریخ 97/4/2 در کمیسیون فرعی ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان حهت صدور پروانه مصوب کردند که برای ما پروانه کسب صادر شود؛ در تاریخ 97/4/9 این پروانه صادر شد و تمام امور انجام شده ما طبق قانون پیش رفته و هیچ تخلفی در آن وجود ندارد.

نوین در ادامه بیان داشت: حکمی که از سوی دادگاه به دست هیئت فوتبال رسیده در تاریخ 97/4/12 ابلاغ شده است و تا قبل از این تاریخ هر اقدامی انجام شده تماما در چارچوب قانون بوده است. اگر قرار باشد که کسی قضاوت بکند مراجع قضایی هستند و شخص دیگری نمی‌تواند بگوید که کدام قرارداد باطل است. ما اسناد و مدارکی که دادیم روند قانونی داشته و دیگران اگر شکی در این باره دارند می‌توانند از طریق مراجع قضایی اقدام کنند و ما مطیع قانون هستیم.

نوین در پاسخ به این سوال که شرایط دشوار روی تمرکز بازیکنان تاثیرگذار است، گفت: ما تمدید قرارداد بازیکنان را سریعا انجام دادیم، کادرفنی ما متشکل از آقای خداداد عزیزی و دستیارانشان قبل از 97/4/12 منعقد شده و در هیئت فوتبال استان گیلان این قراردادها ثبت شده است. بعد از این تاریخ چون دادگاه به منع اجرای داور رای داده است، شاید این شبهه وجود بیاید که از سوی دادگاه فعالیت باشگاه پس از تاریخ ذکر شده غیرقانونی باشد. حالا فرض بر اینکه چنین ادعایی درست باشد هم ما مشکلی نداریم چون پیش از این تاریخ موفق شدیم برنامه‌هایمان را پیش ببریم. در حال حاضر مشکلی برای خرید بازیکن نداریم و رایی در حال اجرا نیست و پرونده‌ها بسته شده است؛ اگر نیاز هم باشد مستندات را به دادگاه ارائه می‌کنیم.

او در ادامه خاطر نشان کرد: اصولا این قبیل حرکات برای برهم زدن نظم باشگاه و تمرکز بازیکنان گونه‌‍‌ای تشویش اذعان عمومی است. اگر کار کسی قانونی باشد نیازی به چند وکیل نیاز نیست. ما از نظر حقوقی بر ما خدشه‌ای وارد نیست و مگر اینکه دادگاه حکم ابطال بدهد که طبیعتا فکر نمی‌کنم با این روندی که طی شده دادگاه همینطور این حکم را اعلام کند و ما گروهی از وکلای کاربلد را به عنوان مشاور در کنار داریم که می‌توانیم دفاعیه هم اعلام کنیم.

نوین درباره برنامه آماده سازی سرخپوشان عنوان کرد: وقت کمی برای شروع مسابقات داریم و تمام هم و غم ما آماده سازی پیش فصل است. امیدوارم تمرینات خوبی هم برای فصل جدید داشته باشیم. از فردا در تهران اردو برپا می‌کنیم و به مدت یک هفته در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم. آقای عزیزی با چند سرمربی مذاکره داشته‌اند و قطعا بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز