خبرگزاری کار ایران

ملکی: سپیدرود را با قلبم انتخاب کردم / دوست داشتم مهار پنالتی با امتیاز همراه می‌شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۲۴۷

دروازه بان سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد با حمایت هواداران مقابل سپاهان به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنند.

کوروش ملکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آغاز مسابقات لیگ برتر به همراه سپیدرود رشت گفت: به دلیل مشکلات مدیریتی تمرینات ما دیر شروع شد و با وجود اینکه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند اما از نظر هماهنگی از سایر تیم‌ها عقب تر هستیم. فکر می‌کنم مشکل اصلی زمانی بوده که از دست دادیم و اگر زودتر تمرینات پیگیری می‌شد وضعیت اینگونه نبود. الان هم دیر نشده و  رفته رفته بهتر می‌شویم.

او ادامه داد: خیلی دوست داشتم مهار پنالتی من با امتیاز همراه شود. از نظر خودم کار خاصی انجام ندادم چون کار هر دروازه بانی است که از دروازه‌اش محافظت کند. به هر حال سایپا تیم آماده‌تری بود و بهتر از ما بازی کردند.

ملکی درخصوص اینکه با تیم تحت هدایت علی نظرمحمدی قراردادی به امضا رسانده بود، عنوان کرد: شاید باورنکردنی باشد اما اطلاع نداشتم سپیدرود دو مالک دارد. حقیقتا اگر سپیدرود را انتخاب کرده‌ام تنها برای هوادارانش است، چون شور و انگیزه خاصی به بازی‌ها می‌دهند. پیشنهادهایی داشتم که دو برابر سپیدرود به من پرداخت می‌کردند اما با قلبم این تیم را انتخاب کردم و مطمئنم که تیم ما شرایطش هر روز بهتر می‌شود. امیدوارم که طرفداران صبر داشته باشند و به حمایتشان ادامه بدهند تا نتیجه بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

سنگربان سرخپوشان گیلانی درباره رویارویی با سپاهان اصفهان در هفته دوم گفت: نمی‌توان گفت بازی راحتی داریم اما ان شاء الله با حمایت بی نظیر هوادارانمان مطمئنا می‌توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و اولین پیروزی را به دست می‌آوریم.

ملکی در پاسخ به این سوال که رابطه‌ات با ایمان صادقی چطور است، اظهار داشت: از سال گذشته دوست داشتم به سپیدرود بیایم؛ علی آقای کریمی با من صحبت کرده بودند که گفتم اگر باشگاه گسترش فولاد رضایتنامه بدهد بدون پول برای شما بازی می‌کنم که شرایط مهیا نشد و این فرصت به ایمان رسید. دوستی صمیمی با هم داریم و اینکه من بازی کنم یا او فرقی ندارد و در درجه اول موفقیت تیم اهمیت دارد که هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز