خبرگزاری کار ایران

رکوردشکنی باورنکردنی هشت تیم در نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۸۴

باشگاه‌های لالیگایی در این تابستان سر کیسه را شل کرده‌اند تا تیم‌های‌شان را بهبود بخشند.

به گزارش ایلنا، در این تابستان هشت باشگاه دسته اولی فوتبال اسپانیا بازیکنانی را خریده‌اند که گرانترین در تاریخشان محسوب می‌شوند و آنها شامل آلاوس، اتلتیکومادرید، ایبار، اسپانیول، اوئسکا، رایووایکانو و ویارئال می‌شود.

نخستین تیمی که این چراغ را روشن کرد، آلاوس بود که در اواخر خرداد اعلام کرد از گزینه خرید جان گویدتی استفاده می‌کند و چهار میلیون یورویی که بابت این مهاجم سوئدی به سلتاویگو داده شد، او را گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه منطقه ویتوریا کرد.

اواسط خرداد ویارئال بابت مهاجم کامرونی خود کارل توکو اکامبی 18 میلیون یورو داد و او گرانترین بازیکن تاریخ زیردریایی زرد شد، تنها چند روز بعد خرارد مورنو را با دومیلیون یورو بیشتر خریدند و رکورد را در کمتر از یک هفته جابه‌جا کردند.

خیرونا اوایل تیر گرانترین بازیکن تاریخ خود را خرید: مارک مونیسا با 5 میلیون یورو اما آنها هم دو روز بعد رکورد خودشان را بهبود بخشیدند و یوهان مونیکا را با 6 میلیون یورو خریدند.

تیم‌های تازه وارد هم سهم خودشان را در این بازار متورم دادند و البته این نشان می‌دهد دریافته‌اند اگر می‌خواهند با بهترین‌ها رقابت کنند باید خوب و در عین حال منطقی خرج کنند. رایووایکانو با 2 میلیون یورو گائل کاکوتا را خرید و اوئسکا با پرداخت 800 هزار یورو به لوگو، دنی اسکریچه را خرید هرچند یک سال دیگر به صورت قرضی برای این تیم بازی می‌کند.

انگیزه‌ تیم‌های دیگر فرق می‌کند، مثلا اتلتیکومادرید. تیم دیگو سیمئونه از رشد اعجاب انگیز سال‌های اخیر خود نهایت بهره را برده و 70 میلیون یورو برای خریدن توماس لمار پرداخت. اسپانیول هم برای پرکردن جای خرارد مورنو برای بورخا ایگلسیاس 10 میلیون یورو هزینه کرد. ایبار هم برای اینکه جای کاپیتانش، دنی گارسیا که به اتلتیک بیلبائو رفت را پر کند، سرخیو آلوارس را از اسپورتینگ خیخون با 4 میلیون یورو خرید.

منبع: مارکا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز