خبرگزاری کار ایران

رقابت های چمپیونز کاپ

پیروزی یوونتوس برابر بنفیکا در ضربات پنالتی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۱۰

یوونتوس در دیدار مقابل بنفیکا در ضربات پنالتی به پیروزی 4-2 رسید.

به گزارش ایلنا، در این دیدار شاگردان آلگری تا دقایق پایانی با یک گل از حریف عقب بودند اما در نهایت توانستند توسط کلمنزا به گل تساوی برسند. در نهایت در ضربات یوونتوسی ها بهتر عمل کردند و به برتری رسیدند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.در ادامه این بازیکنان بنفیکا بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم هر دو تیم تعویض های متعددی داشتند که تا اندازه ای روی روند بازی تاثیر گذاشت. اولین موقعیت جدی نیمه دوم را یوونتوسی ها در دقیقه 54 ایجاد کردند اما واکنش خوب دروازه بان بنفیکا، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 67، این بنفیکا بود که به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که شوت تماشایی گریمالدو، وارد دروازه پرین شد و یووه 1-0 عقب افتاد.

یوونتوسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 84 به گل تساوی رسیدند. روی پاس دی شیلیو بود که کلمنزا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، کار را به تساوی کشید.

تلاش بازیکنان یووه برای رسیدن به گل برتری در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. در ضربات پنالتی بازیکنان یووه بهتر عمل کردند و هر 4 ضربه شان را تبدیل به گل کردند اما بازیکنان بنفیکا دو ضربه پنالتی شان را خراب کردند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز