خبرگزاری کار ایران

امین قاسمی نژاد در گفت و گو با ایلنا:

پرسپولیسی ها به مساوی هم راضی بودند؛ با روح و روان ما بازی کردند/ از مردم شهر گله داریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۹۴

مهاجم پدیده درباره دیدار با پرسپولیس و وضعیت تیمش صحبت کرد.

امین قاسمی نژاد در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازی قابل قبولی را انجام دادیم و مقابل تیم بزرگ پرسپولیس سزاوار باخت نبودیم و باید برنده می شدیم. کیفیت بد چمن مامع از عملکرد بهتر هر دو تیم شد و در ضربات آخر تاثیرگذار بود. اگر توپهایمان گل می شد با فاصله دو گل برده بودیم.

وی در ادامه افزود: در زدن ضربات‌آخر عجول بودیم. پرسپولیسی ها می خواستند بازی زودتر تمام شود و حتی به مساوی هم راضی بودند. روی بازیکنان آنها فشار آمده بود. فکر می کنم ده دقیقه اول نیمه نخست و هفت هشت دقیقه از نیمه دوم برای پرسپولیس بود و الباقی دقایق بازی به ما اختصاص داشت.

مهاجم پدیده در ادامه از هواداران تیمش گلایه کرد و گفت: همه ما از تماشاگران و مردم این شهر گله مند هستیم. هر دو تیم قرمز بودیم درست است اما باید مدیریتی ترتیب داده شود که کار به اینجا نکشد. لیدرهای ما می خواستند روبروی جایگاه قرار بگیرند و تیم را تشویق کنند اما دیدند که پرسپولیسی ها آنجا نشسته اند و فحش خوردند. در مورد چمن هم باید بگویم که فصل قبل چمن پر بود و زیر آن کمی لق به نظرمی رسید اما الان بعد از چند ماه دوباره برگشتیم و دیدیم که خود چمن هم کچلی داشت و کار را برای ما سخت کرده بود. توپ ها پله می شد و نمی گذاشت ضربه های آخرمان به چارچوب برود. دو یا سه نفر از بازیکنان ما برای اولین بار مقابل پرسپولیس و در این جو بازی می کردند.

وی همچنین درباره اتفاقات عجیبی که پیش از بازی برای این تیم رخ داد تصریح کرد: واقعا شرایط عجیبی بود و با روح و روان ما بازی کردند. مسعود ریگی قرار بود از ابتدا بازی ئکند اما به رختکن آمدند و گفتند این امکان وجود ندارد. آقای گل محمدی یک بازیکن دیگر را به زمین فرستاد تا گرم کند و به زمین بیاید اما دوباره سرپرست ما به رختکن آمد و گفت مشکل ریگی حل شده است. به خاطر همین هم بود که ده دقیقه اول را از دست دادیم و گل خوردیم. کارت بازی چند بازیکن ما هم صادر نشد و مجبور شدند به میان تماشاگران بروند و متاسفانه بازهم رفتار خوبی با آنها نشد.

قاسمی نژاد درباره مشکلات زیاد تیمش در این فصل بیان داشت: نیم فصل اول سال پیش خیلی خوب بودیم و متاسفانه کسر شش امتیاز و ندادن مطالبات باعث شد تا افت کنیم. از بخت بد ما مشکلات این بار از ابتدای فصل شروع شد. شکایت های زیادی شده است و باید به شاکیان هم حق بدهیم که حق خود را می خواهند. به ما گفته اند که قرار است مشکلات حل شود و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.  

مهاجم پدیده در پایان درباره بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: ان شالله اگر بدشانسی به بار نیاید می توانیم استقلال خوزستان را با دو یا سه گل فاصله ببریم. گرمای هوا در خوزستان وحشتناک است اما در نیمه دوم اوضاع بهتر خواهد شد. استقلال خوزستان نفرات زیادی را از لیگ یک گرفته و فکر می کنم شرایط تیم ما خیلی بهتر باشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز