خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مسولین دفتر استعدادیابی ورزشهای پایه وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۷۶۳

نشست مسئولین دفتر استعدادیابی ورزشهای پایه وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا ،نشست مسئولین دفتر استعدادیابی ورزشهای پایه وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور رمضان علی دولو، مسئول برگزاری المپیاد نخبگان، علی رحمانیون، کارشناس دفتر توسعه آموزشهای پایه  و استعدادیابی وزارت  ورزش و جوانان،محمدرضا ساکت،دبیر کل،دکتر لیلا صوفی زاده ، نایب رییس بانوان ، مرتضی محصص، رییس کمیته فنی و توسعه  و دکترابراهیم شکوری معاون دبیرکل فدراسیون  تشکیل شد.
در این جلسه برنامه ریزی و هماهنگی نحوه مشارکت فدراسیون فوتبال جهت حضور در المپیاد نخبگان ورزشی کشور در رده های پایه تشریح و در ادامه خلاصه ای از وضعیت فرآیند استعدادیابی فدراسیون در بخش های فوتبال و فوتسال پایه توسط محمدرضا ساکت،دبیرکل فدراسیون ارائه شد.
سپس در راستای تحقق برنامه های راهبردی دفتر استعدادیابی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، فرآیند اجرایی آن با طرح دیدگاههای دبیر کل،نایب رییس بانوان و رییس کمیته فنی فدراسیون  مورد بررسی قرار گرفت  و مقرر شد در روزهای آتی ستاد برنامه ریزی این المپیاد در محل فدراسیون فوتبال تشکیل شود..
در پایان این نشست دبیر کل  فدراسیون فوتبال ، از مسئولین برنامه ریزی و اجرای این طرح بزرگ ملی که فرصتی برای شناخت و ارزیابی استعداد های نخبه در رشته های  مختلف ورزشی  را فراهم می سازد ، تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز