خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: قرارداد رفیعی به مدت یک فصل است / کار سختی در 5 بازی ابتدایی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۷۰۳

سرمربی فولاد میگوید تیمش در 5 هفته ابتدایی لیگ کار سختی دارد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی اظهار داشت:باید از مسئولان باشگاه بابت حمایت‌شان تشکر کنم. آنها همکاری خوبی با کادر فنی در راستای جذب بازیکنان مدنظرمان داشتند. از همه مهمتر اینکه این فصل مجوز جذب بازیکن خارجی بعد از یک فصل برای ما صادر شد و توانستیم سه بازیکن خوب خارجی به خدمت بگیریم که این مورد خیلی مهم بود.در فصل نقل‌وانتقالات توانستیم بازیکنانی را که می‌خواستیم تقریباً به خدمت بگیریم. بیشتر به دنبال این بودیم که در فضای آرام تیم خود را تقویت کنیم و در کنار آن چند بازیکن جوان هم در اختیار داریم که مطمئناً در آینده می‌توانند در تیم فولاد بسیار تأثیرگذار باشند.

سرمربی فولاد در مورد وضعیت سروش رفیعی و اینکه آیا او شرایط بازی کردن دارد یا خیر، پاسخ داد:سروش تمرینات انفرادی داشته، اما مسلماً تمرینات گروهی چیز دیگری است. بازیکن باید در تمرینات گروهی از لحاظ تاکتیکی با بازیکنان کناری خود هماهنگ باشد. سروش بازیکن توانمندی است و به زودی با بازیکنان تیم هماهنگ می‌‌شود.

وی ادامه داد: ما برای تغییراتی که ایجاد کردیم نشستیم، فکر کردیم و تصمیم گروهی گرفتیم. سعی کردیم تیم خود را به بهترین شکل تقویت کنیم. ما سال گذشته در خط حمله ضعف داشتیم و به این خاطر بیشترین تغییرات را امسال در خط حمله ایجاد کردیم، ضمن اینکه سروش را هم به عنوان هافبک طراح در اختیار گرفتیم.

پورموسوی در خصوص اینکه مدت زمان قرارداد سروش رفیعی یک فصل است یا نیم فصل، عنوان کرد:قرارداد سروش برای یک فصل است، چون اصلاً قرارداد نیم فصلی نداریم. تا زمانی که او را در اختیار داشته باشیم سعی می‌کنیم نهایت استفاده را از این بازیکن ببریم. اینکه او یک فصل بماند یا نیم‌فصل به مدیریت باشگاه بر می‌گردد. ما سعی می‌کنیم از او بهره ببریم.

سرمربی فولاد درباره وضعیت ITC سروش رفیعی گفت:ITC سروش رفیعی قرار است فردا صبح از قطر برسد و او  مشکلی برای بازی ندارد.

پورموسوی با بیان اینکه تیمش در 5 هفته ابتدایی کار سختی پیش رو دارد، افزود: ما با قهرمان حذفی و قهرمان لیگ برتر و پارس جنوبی که مثل ما هفته‌ها در رده دوم و سوم قرار داشت بازی داریم. پارس جنوبی تیم شایسته است که پارس جم پارسال می‌توانست سهمیه بگیرد. آنها در بازی‌های دوستانه نشان دادند تیم خوبی بستند و امسال هم برنامه دارند. به هر حال در ابتدای لیگ شناخت تیم‌ها از هم کم است اما فردا می‌دانیم بازی سخت و خوبی در پیش داریم.

سرمربی فولاد در مورد جدایی سرویس نعمتی‌نژاد از کادر فنی اظهار داشت:از بازیکنان و مربیانی که از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. نعمتی‌نژاد و حیدر شریفی زحمات زیادی کشیدند اما نیاز بود تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم. امسال تغییر کردیم نیاز به انجام تغییرات است اما این موضوع به این معنا نیست که خدای ناکرده آنهایی که جدا شدند ضعیف بودند. شاید در جای دیگر دوباره کنار همدیگر جمع شدیم ولی امسال نیاز بود که این تغییرات انجام شود باز هم از آنها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز