خبرگزاری کار ایران

فرصت طلایی برای استقلال؛

بازگشت ستاره‌های سابق آبی‌پوشان از قطر

آیا مقصد لژیونرهای برگشت‌خورده از لیگ قطر، استقلال خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه الاهلی قطر اعلام کرده است دو بازیکن ایرانی خود را دیگر نیاز ندارد. این را رسانه‌های قطری دیروز خبر دادند و همچنین از چند گزینه جانشینی آنها هم نام بردند.

رونامه الشرق قطر در مورد وضعیت الاهلی نوشت:«الاهلی در فصلی که گذشت با زلاتکو کرانچار نتوانست انتظارات را برآورده کند و نتایج ناامید کننده ای به دست آورد تا این مربی جای خود را به یوسف آدم دهد. با آمدن "آدم" تا حدودی نتایج الاهلی بهتر شد اما در کل این تیم قطری فصل خوبی را پشت سرنگذاشت و هواداران این تیم خواستار تغییر گسترده در تیم خود هستند. باشگاه الاهلی نه جباری را می‌خواهد و نه منتظری را و به دنبال جذب جایگزینان شایسته ای برای آنها است. از قرارداد جباری یک سال دیگر باقی مانده است اما قرارداد منتظری به پایان رسیده است و این باشگاه قطری قصد ندارد قرارداد او را تمدید کند.»

به غیر از این دو بازیکن بقیه لژیونرهای قطری هم وضعیت چندان مناسبی ندارند. وضعیت اشکان دژاگه و جواد نکونام هم اصلا در العربی خوب نیست و نامزدهای ریاست این باشگاه به دنبال جذب گزینه های خارجی سرشناس تری هستند و اگر زولا از هدایت العربی اخراج شود به احتمال خیلی زیاد دژاگه و نکونام هم رفتنی خواهند شد.

تنها بازیکن ایرانی که الان در لیگ قطر وضعیت بهتری دارد و به احتمال زیاد فصل بعد هم در این لیگ بازی خواهد کرد مرتضی پورعلی گنجی است که در نیم فصل حضورش در السد عملکرد درخشانی در کارهای دفاعی و حمله داشت و به احتمال زیاد فصل بعد هم در السد خواهد بود.

با توجه به این که بازیکنان بازگشته از قطر بازیکن آزاد محسوب می‌شوند فرصت خوبی برای تیم‌های ایرانی است تا با بازگرداندن آنها بدون سوزاندن سهمیه تیم خود را تقویت کنند. این فرصت به خصوص برای استقلال طلایی‌تر است چون بازیکنانی مانند جباری و منتظری و نکونام اگر بخواهند به ایران بازگردند تنها گزینه‌شان استقلال خواهد بود. 

پوشش خبر اخراج منتظر ی و جباری توسط اینستاگرام باشگاه استقلال هم شاید دلیل خاصی داشته باشد. 

 

کد خبر : ۳۷۷۴۹۰