خبرگزاری کار ایران

برای جانشینی زندی؛

باشگاه الاهلی با مجتبی جباری وارد مذاکره شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۹

به دنبال مصدومیت فریدون زندی در بازی شنبه شب در لیگ ستارگان قطر، توجه مسولان باشگاه الاهلی به مجتبی جباری جذب شده است تا او را به عنوان جایگزین زندی که تا ۶ ماه آینده نمی تواند در میدان حاضر شود به خدمت بگیرند.

باشگاه الاهلی قطر به توافقات کلی با مجتبی جباری برای به خدمت گرفتن وی دست یافت.

به گزارش ایلنا، به دنبال مصدومیت فریدون زندی در بازی شنبه شب در لیگ ستارگان قطر، توجه مسولان باشگاه الاهلی به مجتبی جباری جذب شده است تا او را به عنوان جایگزین زندی که تا ۶ ماه آینده نمی تواند در میدان حاضر شود به خدمت بگیرند.

سایت الاهلی نوشته است که با مجتبی جباری به توافقات کلی برای پیوستن به این تیم رسیده است.

باشگاه الاهلی برای تقویت این تیم در ادامه لیگ ستارگان به دنبال جذب مجتبی جباری است. بر همین اساس قرار است طی ساعات آینده جباری وارد دوحه شود تا مذاکرات نهایی صورت گیرد.

جباری ۳۰ ساله پس از ۸ سال حضور در استقلال به تیم سپاهان پیوست و در حال حاضر در عضویت این تیم قرار دارد.

پیش تر مقداد نجف نژاد، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال از ابراز تمایل این باشگاه برای به خدمت گرفتن جباری در نیم فصل لیگ برتر خبر داده بود.

جباری طی روزهای گذشته به اصفهان رفت و مذاکراتی را با هیات مدیره سپاهان درباره آینده اش در این باشگاه انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز