خبرگزاری کار ایران

درخواستی برای بازگشت بیک‌زاده نداشتیم؛

ماجدی: فعلا در باشگاه استقلال خبری از پول نیست / منتظر بازگشت افشارزاده‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۲۳

این بازیکن در جزیره کیش با ما بود و تمرین کرد اما وقتی به آبادان رفتیم تا یک بازی دوستانه انجام دهیم بعد از بازی پیش ما آمد و گفت پایم درد می کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را در تعطیلات نیم فصل پشت سر گذاشتیم و آماده آغاز مسابقات لیگ برتر هستیم.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط تیم استقلال در تعطیلات نیم فصل دوم لیگ برتر بیان داشت: خوشبختانه ما اردوی خوبی را در جزیره‌کیش برگزار کردیم و در تهران هم چند بازی دوستانه خواهیم داشت که روز گذشته بازی با راه‌آهن یکی از آنها بود. بازی‌های دوستانه دیگری هم در دستور کار ما قرار دارد. فقط حیف که ملی‌پوشان در کنار ما نیستند.

سرپرست تیم استقلال درخصوص مصدومیت هلمکه بازیکن جدید این تیم گفت: ‌ در این ارتباط از کادر پزشکی سوال کنید. این بازیکن در جزیره‌کیش با ما بود و تمرین کرد، اما وقتی به آبادان رفتیم تا یک بازی دوستانه انجام دهیم بعد از بازی پیش ما آمد و گفت پایم درد می‌کند. حالا باید ببینیم نظر کادر پزشکی در این ارتباط چیست، چراکه این بازیکن قبل از عقد قرارداد تست پزشکی شده بود.

وی ادامه داد: ما بازیکنانی که در نیم فصل گرفتیم در تمرینات خوب کار کردند. امیر قلعه‌نویی هم از شرایط تیم راضی است. بدشانسی ما نبودن ملی‌پوشان است. درخصوص بیگ‌زاده هم در رسانه‌ها خواندم خوشبختانه تمرینات خود را با سایر ملی‌پوشان آغاز کرده، البته او در تمرینات تیم ملی مصدوم شده و باید مراحل درمان خود را در کنار پزشکان تیم ملی پشت سر بگذارد. به همین دلیل هم ما درخواستی برای بازگشت وی از استرالیا به تمرینات استقلال نداشتیم.

سرپرست تیم استقلال در ادامه با بیان اینکه در این باشگاه فعلا خبری از پول نیست، تاکید کرد: جدیدا پولی به باشگاه نیامده و منتظریم در چند روز آینده با بازگشت افشارزاده از مسافرت خارجی ببینیم اوضاع چه می‌شود. خود من هم فعلا اول فصل چند درصد از پولم را گرفته‌ام.

ماجدی با تاکید بر این موضوع که از ناراحتی قلعه‌نویی از فروزان اطلاعی ندارم درخصوص بازی تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی با درایت کادر فنی باید به فینال صعود کند و من امید. ارم به این مهم دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز