خبرگزاری کار ایران

فتحی: مجید حسینی حق مذاکره با تیم ترکیه‌ای را نداشته است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۸۰۲

سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی درباره وضعیت مجید حسینی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در اظهاراتی رادیویی درباره وضعیت مجید حسینی گفت: من هم خبر دقیقی درباره رفتن حسینی ندارم و خبر من نیز محدود به همین موضوع است. رفتار ایشان غیر حرفه ای است و او با ما قرارداد دارد و نمی توانسته حتی مذاکره کند چه برسد به اینکه در تست پزشکی شرکت کند.

او افزود: من دیروز با فدراسیون فوتبال هماهنگی کردم و از انها خواستم که با باشگاه ترک و فدراسیون فوتبال ترکیه هماهنگ کنند و به آنها بگویند این عمل آنها دارای عواقب و آثار زیان بار است. ما برای پیگیری حقوق باشگاه اصرار داریم و من به صورت جدی پیگیری می کنیم. من با چند وکیل و فرد حقوقی بین المللی گفت و گو کردم و برای احقاق حق باشگاه گام بر می داریم. امیدواریم حسینی به تهران بازگردد و به بازی برای تیم ادامه دهد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان درباره پادوانی اظهار کرد: پادوانی شرایط حضور فیزیکی در کنار تیم را ندارد و مراحل درمان را طی می کند. هفته گذشته من به همراه دکتر نوروزی در توانبخشی حاضر شدم و با ایشان بازدیدی داشتم که بدون عکس و تصویر بود و در جهت حل مشکلات ایشان اقداماتی انجام دادیم. ایشان برای باشگاه استقلال مصدوم شدند و همه تلاش خود را برای بهبود او می کنیم و امیدوارم زودتر سلامتی او به دست بیاید. سلامتی ایشان بسیار مهم است و سپس باید در حوزه فنی در خدمت ایشان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز