خبرگزاری کار ایران

فدراسیون یا کمیته‌انضباطی ملاک ما خواهد بود؛

ساعدی: تیموریان باید تا آخر فصل بماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۵۲

اگر قرار است بازیکنی از استقلال جدا شود بهتر است با توافق و رضایت طرفین انجام بگیرد و در هرجا که رضایت نباشد ممکن است دو طرف با مشکلاتی مواجه شوند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: قراردادی که در باشگاه استقلال و فدراسیون است نشان می‌دهد تیموریان بازیکن استقلال است و باید تا آخر فصل در این تیم بماند.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم ساعدی در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: آقای تیموریان مثل سایر بازیکنان استقلال بسیار شایسته و ارزشمند هستند و مجموعه همین شایستگی‌های کادرفنی و بازیکنان استقلال باعثشده این تیم در دو جام‌ مدعی اصلی قهرمانی باشد.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: در جلسه شورای معاونین باشگاه استقلال موضوع جدایی تیموریان مطرح شد که در آن نشست مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم به همراه دیگر مسئولان و معاونین استقلال مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کردند. طبق هماهنگی‌های لازم هم قرار شد این بازیکن در دفتر فتح‌الله‌زاده حضور پیدا کند تا مذاکراتی جهت مشخص شدن وضعیت تیموریان انجام شود، اما بعداً به ما اعلام شد وی برای حضور در تست پزشکی و مذاکرات با تیم قطری عازم این کشور شدند و ما از نزدیکان وی شنیدیم تیم مورد نظر الاهلی قطر است.

ساعدی اظهار داشت: نمی‌دانیم تیموریان به چه نتیجه‌ای در قطر خواهد رسید اما آنچه مدنظر است قرارداد تیموریان با باشگاه استقلال است و عین این قرارداد جدا از اینکه در باشگاه استقلال وجود دارد در ابتدای فصل هم در فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده است. بر اساس قرارداد موجود در باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تیموریان در حال‌حاضر بازیکن استقلال است و از نزدیکان این بازیکن می‌خواهم اگر تعبیری از قرارداد او با استقلال دارند و معتقد هستند بر اساس این قرارداد تیموریان می‌تواند از باشگاه استقلال جدا شود، به قرارداد موجود در فدراسیون فوتبال مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: قراردادی که در باشگاه استقلال و فدراسیون است نشان می‌دهد تیموریان بازیکن استقلال است و باید تا آخر فصل در این تیم بماند. لذا اگر احیانا اختلافی در تفسیر مفاد قرارداد وجود داشته باشد باید به بالاترین مجمع تصمیم‌گیری در داخل کشور که فدراسیون فوتبال و کمیته‌ انضباطی خواهند بود مراجعه شود. اظهارنظری که در این‌باره از سوی فدراسیون یا کمیته‌انضباطی باشد ملاک ما هم خواهد بود و به آن عمل خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اگر قرار است بازیکنی از استقلال جدا شود بهتر است با توافق و رضایت طرفین انجام بگیرد و در هرجا که رضایت نباشد ممکن است دو طرف با مشکلاتی مواجه شوند لذا توافق طرفین می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

ساعدی تاکید کرد: تیموریان بازیکن بسیار ارزشمندی است و امیدوار به این هستیم که در تصمیم خودش تجدید‌نظر کند و نه فقط در این فصل بلکه در فصل‌های آتی هم در استقلال فوتبال بازی کند تا ما از حضورش در تیم بهره لازم را ببریم. در کل به ادامه فوتبال تیموریان در استقلال خوشبین هستیم و علاقه‌مند به این هستیم که او در تیم بماند و در موفقیت‌های استقلال سهیم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز