خبرگزاری کار ایران

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با ایلنا:

به حواشی استقلال کاری نداریم؛ مقابل آنها دست و پابسته نیستیم/ ضعیف نشده ایم

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۴۶

دروازه بان جدید تیم پیکان درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از آغاز لیگ و بازی با استقلال صحبت کرد.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آخرین وضعیت پیکان پیش از شروع لیگ برتر اظهار داشت:‌ خدا را شکر تمرینات به موقع شروع شد و همه سر زمان مقرر دور هم جمع شدیم و حالا وضعیت بسیار خوبی را در آستانه آغاز بازیها داریم. باید به مصاف تیم بزرگ استقلال برویم و کار سختی پیش روی ماست ولی اصلا حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

وی در ادامه افزود‌: شرایط دو تیم به طور کلی متفاوت است. استقلال تیم پرهواداری است و طبعا نگاه ها به این تیم بیشتر است و آنها زیر ذره بین هستند. اما ما به حواشی استقلال کاری نداریم و کار خودمان را می کنیم.

دروازه جدید پیکان درباره گذشته سخت چند سال اخیر خود بیان داشت:‌ دقیقا همینطور است. 4 سال سخت را پشت سر گذاشتم. 4 سال از بهترین سال های فوتبالی ام را به شدت گرفتار شدم اما خدا را شکر از لحاظ فوتبالی وضعیتم بسیار خوب بود. حالا به پیکان آمدم. جایی که حاشیه ای ندارد و می توانم بی سر و صدا به دروازه بانی بپردازم. امیدوارم امسال همراه با موفقیت برایم باشد و حواشی گذشته را فراموش کنم. از انتخاب پیکان خیلی خوشحالم.

 وی درباره کار کردن با مجید جلالی گفت: آقا مجید یکی از فنی ترین مربیان لیگ هستند و نیاز به تعریف من نیست. اهالی فوتبال این مساله را تصدیق می کنند. می توانیم از تجربیات ایشان در طول فصل استفاده کنیم. ان شالله بتوانیم در این فصل سهمیه کسب کنیم. دورنمای خوبی داریم و اصلا رسیدن به آسیا دور از دسترس نیست. در ضمن برای جام حذفی هم شانس داریم و با تمام قوا در این رقابت ها حاضر خواهیم شد.

شیخ ویسی در پایان درباره اینکه برخی معتقدند پیکان نسبت به فصل گذشته ضعیف تر شده است اذعان داشت: بقیه و بچه هایی که در تیم بوده اند باید نظر بدهند. خود من در این فصل جزو جدیدها به شمار می روم. آنهایی که آمدند بازیکنان خوبی هستند. از محمد قاضی تا مگنو باتیستا همگی جزو بهترین های لیگ به حساب می آیند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما قطعا ضعیف نشده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز