خبرگزاری کار ایران

به بهانه تقابل نساجی - ذوب آهن؛

نبرد دست پرورده‌های اخراجی کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۳۴

سرمربیان دو تیم نساجی و ذوب آهن برای نخستین بار هدایت یک تیم لیگ برتری را عهده دار شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور هجدهم از لیگ برتر فوتبال کشورمان پنجشنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری هفته نخست آغاز می‌شود و تیم‌ها انگیزه زیادی برای رونمایی از دست پخت فصل جدید خودشان دارند.

یکی از دیدارهای جذاب روز نخست مسابقات، دیدار نساجی - ذوب‌آهن است که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قرار است برگزار شود. در یک طرف نساجی است که قرار است بعد از 25 سال در سطح اول فوتبال ایران بازی کند و نخستین تجربه لیگ برتری این تیم است و در سمت مقابل یکی از تیم‌های ریشه‌ای لیگ برتر یعنی ذوب آهن قرار دارد که فصل قبل به عنوان نایب قهرمانی رسیده است.

نکته جالب این تقابل، سرمربیان دو تیم هستند که آنها هم نخستین تجربه هدایت یک تیم در لیگ برتر را در پیش دارند. جواد نکونام که فصل گذشته کارش را در لیگ یک آغاز کرد توانست با نساجی به لیگ برتر بیاید و هدایت تیم را در این سطح هم در اختیار خواهد داشت. نکونام عملکرد خوبی در لیگ یک داشت و باید دید در لیگ برتر هم می‌تواند چنین عملکردی داشته باشد یا نه.

در طرف دیگر امید نمازی است که او هم تجربه حضور در لیگ برتر را روی نیمکت استیل آذین دارد ولی به عنوان سرمربی تا به حال چنین مسئولیتی نداشته است و باید دید در تیمی که انتظارات تا این حد از او بالاست چه می‌کند.

وجه تشابه مهم دیگر نمازی و نکونام تجربه کار با کی‌روش روی نیمکت تیم ملی است. هر دو نفر مقطعی کنار سرمربی پرتغالی بودند و هر دو به دلایل نا معلومی و با دلخوری از کادرفنی جدا شدند و حالا باید دید کدام یک از این دو نفر شاگرد بهتری برای استاد هستند.

دو تیم پنجشنبه ساعت 20:45 در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز