خبرگزاری کار ایران

با خونه به خونه از صفر آغاز می‌کنم؛

نکونام: مشکلی با کی‌روش ندارم / بعضی از مسئولان مقصر هستند

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۲۰

مربی سابق تیم ملی و حال حاضر خونه به خونه بابل در ارتباط تلفنی با برنامه "فوتبال 1" گفت: با کارلوس کی روش مشکلی ندارم و بعضی مسئولین در این باره مقصر هستند.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام، سرمربی جدید خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول فوتبال درخصوص انتخاب تیم دسته اولی برای آغاز مربیگری گفت: بی دلیل نبوده و دوست داشتم مربیگری را همانند فوتبال که رده‌های پایین و پله پله بوده، انتخاب کنم. قطعا الان هم می‌توانم با خونه به خونه از صفر آغاز کنم و با تلاشم به موفقیت دست پیدا کنیم.

قرار بود دستیار اسپانیایی نکونام امروز به ایران سفر کند، سرمربی خونه به خونه در این باره اظهار داشت: ایشان قرار بود امروز به وارد ایران شوند که گویا برای ورود مشکلی داشته. ایشان فردا یا پس فردا به کادر فنی ملحق می شوند.

نکونام درباره شناختش درخصوص مسابقات لیگ آزادگان بیان کرد: شناخت 100 درصد ندارم اما شرایط میزبانی‌ها و تیم‌را می‌دانم. چیزی که توی این لیگ متوجه شدم شما باید در تمام بازی‌ها با قدرت هر چه تمام ظاهر شوید تا در هفته های پایانی قافیه را برای صعود به لیگ برتر و نتیجه گیری واگذار نکنید و امیداورم در این لیگ شروع خوبی داشته باشیم.

با کنار گذاشته شدن دستیاران ایرانی سرمربی تیم ملی فوتبال بعضی از گمانه زنی ها باعث شد تا گفته شود جواد نکونام با کارلوس کی روش مشکل داشته، مربی سابق تیم ملی در این ارتباط عنوان کرد: به هر حال اتفاقاتی رخ داد و نشد من در تیم ملی باشم. همه مردم از عشق و علاقه‌ام به تیم ملی آگاه هستند. برای پرچم کشور می‌جنگیدم و به عقیده من مقصر مسئولین هستند و مشکلی با نظر آقای کی روش ندارم. ایشان همیشه به من لطف داشتند و خیلی چیزها را از ایشان یاد گرفتم. کی روش مقصر نیست و طبق گفته او یک روز من می توانم در تیم ملی باشم و یک روز هم نباشم. کسانی که باید تصمیم گیری کنند و کارهای درست برای فوتبال کشورمان انجام بدهند خودشان را در این موضوع پنهان کرده اند و اگر روزی نیاز باشد نام آنها را فاش می کنم تا در این باره پاسخگو باشند. ان شاء‌الله تیم  ملی کشورمان در جام جهانی موفقیت خوبی کسب کند و در نهایت کیفیت لیگ ما بالا برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز