خبرگزاری کار ایران

اولین جدال سخت دستیار سابق کی‌روش در خونه به خونه

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۷۸۵

سرمربی جوان خونه به خونه بابل در دومین تجربه هدایت این تیم دسته اولی شاگردانش را برابر صبای قم روانه میدان می‌کند.

به گزارش ایلنا، پس از کنار گذاشته شدن دستیاران ایرانی توسط کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران جواد نکونام به دنبال کسب تجربه بیشتر رفت و در کلاس‌های مربیگری AFC که در ایران برپا می‌شد حضور داشت تا در نهایت مدرکی را برای به عهده گرفتن حداقل تیم دسته اولی در اختیار داشته باشد.

با نظر مسئولان خونه به خونه و عزم جدی آنها برای صعود به لیگ برتر جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و مهدی خانبان آنالیزور تیم ملی هم به کادر فنی این تیم اضافه شد. پیش از حضور نکونام در خونه به خونه تون دو چاتینیر،‌ مربی پیشین تیم ملی کره جنوبی به کادر فنی اضافه شده بود و چند روز پیش هم خسوس خاویر به عنوان بدنساز به کادر فنی ملحق شد.

عزم راسخ مسئولان خونه به خونه برای صعود مقتدرانه به لیگ برتر در رقابت‌های مهیج دسته اول را نشان می‌دهد اما آنها در ادامه راه آسانی نخواهند داشت.

سرمربی جوان مازنی‌ها امروز در اولین آزمون جدی‌اش برابر صبای قم قرار می‌گیرد و تقابل تفکر او با هومن افاضلی، دستیار سابق برانکو ایوانکوویچ جذاب خواهد بود.

گفتنی است؛ خونه به خونه در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ دسته اول از ساعت 17:30 امروز میزبان صبای قم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز