خبرگزاری کار ایران

فرهاد ظریف: ‌آرزوی حضور در المپیک را داشتم / به من ظلم شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۸۱۹

ملی‌پوش سابق والیبال از حسرت‌هایش در این رشته صحبت کرد.

ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران با حضوردربرنامه زنده یک فنجان چای داغ شبکه رادیویی ورزش ضمن انتقاد از برخی مدیران ، مربیان ومسئولان فدراسیون والیبال کشور گفت: من پس از زمان طولانی که از تیم ملی والیبال دور بودم بنا به درخواست آقای داورزنی و فشاری که بود به اجبار به تیم ملی برگشتم اما متاسفانه طی دوباری که به تیم ملی آمدم متاسفانه ازسوی سرمربی و برخی از مسئولین مورد بی مهری قرارگرفتم وحتی به خانواده من هم توهین شد.

وی همچنین با اشاره به موضوع خط خوردنش از تیم ملی برای حضوردربازیهای المپیک 2019 هم گفت: با توجه به قول ها و وعده وعید هایی که به من درمورد حضور قطعی ام درالمپیک داده بودند به یکباره از تیم ملی کنارگذاشته شدم و هنوز دلیلش راهم نگفتند.

این بازیکن پیشین تیم ملی والیبال هنچنین ضمن گلایه و حق کشی ها درمورد خودش گفت: من زحمت وتلاش زیادی درتیم ملی والیبال کشیدم که وظیفه من بود، اما انتظارداشتم ویکی از آرزوهای ورزشی ام بود که درمسابقات المپیک حاضرباشم اما با بی مهری وکم لطفی نسبت به من وخانواده ام مرا از تیم ملی و حضوردرالمپیک که حق من بود محروم کردند.  

ظریف درهمین رابطه درحالی که متاثربود افزود: درابتدای این حرکت ناجوانمردانه و خط خوردنم از تیم ملی بسیار ناراحت و افسرده بودم اما کم کم به خودم آمدم و الان هم با این وضعیت به نوعی کنارآمده ام ولی بازهم میگویم که حق مرا ضایع کرده اند.

این بازیکن لیبروی تکنیکی والیبال کشورمان همچنین اظهارداشت درحال حاضر کلاس های آموزشی والیبال را برای جوان هایی که استعداد این رشته ورزشی را دارند ترتیب داده ایم و مشغول خدمت هستیم.  

فرهاد ظریف بازیکن خوش اخلاق والیبال کشورمان درخصوص ادامه زندگی ورزشی اش بخصوص والیبال گفت : اگرچه خیلی دوست داشتم مثل یک سرباز درخدمت تیم ملی والیبال باشم و  مردم را شاد کنم  اما فکرمیکنم با مشگلاتی که برای من بوجود آوردند و نهایتا خط خوردنم از تیم ملی دیگر جایی درتیم ملی ندارم و تیم ملی برایم تمام شده است.

ظریف همچنین درهمین ارتباط یادآور شد و گفت : خیال دارم که دروالیبال باشگاهی کارم را ادامه دهم و صحبت هایی هم انجام شده که انشاالله طی چند مدت دیگر فعالیت ورزشی ام را دروالیبال درباشگاه مورد نظرم آغاز خواهم کرد.  

این بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران درپایان صحبت هایش ضمن تقدیر از تشویق ها و حمایت های مردم خوب کشورمان در رقابت های جهانی والیبال درتهران گفت : آرزو میکنم که فضای ورزشی ما درآینده یک فضای خوب بدور از هیاهو و چالش وبراساس درستی ، صداقت و پاکی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز