خبرگزاری کار ایران

انتقاد دبیر فدراسیون والیبال از معروف و همدستان‌ کاپیتان؛ کار قشنگی نکردند!

افشاردوست می‌گوید: شرکت در رژه المپیک برای هیچکس اجباری نیست، اما اینکه زمان برگزاری رژه از خود در هتل عکس گرفتند و آن را در شبکه‌های مجازی منتشر کردند کار قشنگی نبود.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال ایران در خصوص رقابت‌های والیبال المپیک 2016 ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: ما برای اولین بار بود که در رقابت‌های المپیک شرکت می‌کردیم. با این وجود توانستیم طبق پیش‌بینی‌های فدراسیون به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کنیم. اگر تیم ملی والیبال ایران می‌توانست در بازی‌های نزدیک خود در مرحله گروهی به پیروزی دست یابد، شرایط صعود ما بهتر می‌شد و می‌توانستیم به جایگاه بهتری دست یابیم.

او در خصوص تاثیر حاشیه‌های تیم ملی در نتیجه‌های به دست آمده در رقابت‌های المپیک ادامه می‌دهد: به طور کلی ورود حاشیه به هر بخشی از ورزش می‌تواند در نتیجه‌های به دست آمده تاثیر گذار باشد. همه عوامل فدراسیون برای آرام کردن جو اردوی تیم ملی تلاش کردند. شرکت در رژه المپیک برای هیچکس اجباری نیست، اما اینکه زمان برگزاری رژه از خود در هتل عکس گرفتند و آن را در شبکه‌های مجازی منتشر کردند کار قشنگی نبود.

افشاردوست به غیبت بعضی از بازیکنان باتجریه تیم ملی در رقابت‌های المپیک اشاره و خاطرنشان می‌کند: لوزانو به عنوان سرمربی حق دارد بازیکنان خود را انتخاب کند. او بر اساس نیازهای خود و با سلیقه شخصی، دوازده بازیکن را انتخاب کرد و برای بررسی بازیکنان و اعلام لیست اعزامی به المپیک ساعت‌ها وقت گذاشت و تک تک بازیکنان را آنالیز کرد. او می‌خواست در المپیک نتیجه بگیرد. فرهاد ظریف برای تیم ملی ایران زحمت بسیاری کشید و اینکه این بازیکن در المپیک حضور نداشت چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد شد. عدم حضور ظریف در المپیک تشخیص خود لوزانو بود و هیچکس در انتخاب او دخالت نکرد.

دبیر فدراسیون والیبال به اتمام قرارداد لوزانو اشاره می‌کند و می‌گوید: همکاری لوزانو با تیم ملی والیبال ایران تا پایان رقابت‌های المپیک ادامه داشت. پس از پایان این رقابت‌ها هنوز مذاکره‌ای با او انجام نداده‌ایم. فدراسیون والیبال باید نتایج به دست آمده تیم ملی را بررسی کند و وضعیت آینده تیم ملی با حضور لوزانو را مورد ارزیابی قرار دهد و پس از آن با او وارد مذاکره خواهیم شد.

 

کد خبر : ۴۰۳۵۵۹