خبرگزاری کار ایران

شانس کمی برای صعود به المپیک داریم؛

ظریف: عملکرد تیم ملی راضی‌کننده نبوده/ بازی‌ها را نمی‌بینم چون نمی‌توانم تحمل کنم

بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با 4 بازی نمی‌شود عیار تیم‌ملی را سنجید و قضاوت کرد.

فرهاد ظریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی 4 بازی تا این لحظه انجام داده اما با 4 بازی نمی‌شود عیار تیم ملی را سنجید و درباره عملکرد تیم قضاوت کرد.

لیبروی سابق تیم ملی متذکر شد: به هر حال مسابقات جهانی سخت است و باید تا روز آخر صبر کرد. مسابقات دوره ای است و هنوز تیم های بزرگ با هم بازی نکرده‌اند و باید تا روز آخر صبر کرد.

وی افزود: ما تا اینجای کار 2 برد و 2 باخت داشته‌ایم که بردهای ما مقابل تیم‌های ضعیف تونس و ونزوئلا بوده که تیم‌های درجه 2 و 3 هستند و کار خاصی انجام نداده‌ایم و مقابل 2 تیم بزرگ باخته‌ایم. باخت به 2 تیم قوی و بردن 2 تیم ضعیف راضی‌کننده نیست و توقعات را برآورده نکرده است.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: توقع ما از تیم ملی بالاتر از این بود چون مقابل آرژانتین یک برد برای خودمان کنار گذاشته بودیم و مقابل لهستان هم 2 بر صفر جلو بودیم و می‌توانستیم برنده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب سهمیه المپیک امیدوارید، گفت: امیدی زیادی به کسب سهمیه‌المپیک ندارم چون تیم‌های باتجربه‌تر از ما هستند و شانس آنها بیشتر است. نمی‌گویم شانس نداریم اما شانس ما خیلی کم است.

ظریف در پایان در پاسخ به این سوال که از عدم حضور در این مسابقات چه احساسی دارید؛ گفت: به خاطر همین است که بازی‌ها را نمی‌بینم. اوایل لیگ‌جهانی را می‌دیدم اما دیگر نمی‌بینم چون برایم خیلی سخت است. نمی‌توانم تحمل کنم و راحت‌ترم که بازی‌ها را نبینم.

کد خبر : ۳۰۴۴۴۱