خبرگزاری کار ایران

​ایران بزودی میزبان جودی قهرمانی آسیا خواهدبود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۴۰۲

رئیس سازمان لیگ جودوی کشور: باتوجه به پیشرفت ورزش جودو در ایران ، بزودی میزبان رقابت های جودی قهرمانی آسیا درتهران خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، سعید قمی رئیس سازمان لیگ جودوی کشور درجریان برگزاری رقابت های  لیگ جودوی امیدهای ایران درسالن شهید افراسیابی تهران بعدازظهرامروز درگفت و گویی زنده با شبکه ورزش سیما با اشاره به اینکه اولین دوره مسابقات لیگ جودوی امیدهای کشور را هم اکنون درتهران داریم که با درخشش خوب جودوکاران جوان کشورمان همراه بوده است گفت: خوشبختانه با کمک و حمایت وزیرمحترم ورزش و معاونین وزارت ورزش این مسابقات را برای نخستین بار درسالن شهید افراسیابی تهران برگزار کرده ایم که البته درحال حاضربا کمبود امکانات روبرو هستیم که امیدواریم این مشگلات طی دوره های بعد برطرف شود و استقبال خوبی ازاین مسابقات انجام شود.  

وی همچنین گفت: اگربخش خصوصی کمک کند و حمایت های لازم را درسال های آینده از ورزش جودو به عمل بیاورد و تیم های بیشتری را شرکت دهد یقینا دوره های بعدی لیگ جودو بنحو احسن و باکیفیت عالی برگزار خواهد شد.    

رئیس سازمان لیگ  جودو همچنین یاد آورشد وافزود: با توجه به پیشرفت ورزش جودو درکشور واستقبال نوجوانان و جوانان ازاین ورزش و نیزکسب عناوین آسیایی وجهانی  ، ما درآینده نزدیک میزبان رقابت های جودوی قهرمانی آسیا درتهران خواهیم بود. 

قمی اظهارامیدواری کرد و در پایان بیان داشت: با عنایت به استقبال  دختران و بانوان ایرانی از ورزش جودو  درنظرداریم که مسابقات لیگ جودوی بانوان را هم برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز