خبرگزاری کار ایران

فیلم / ماجرای مدالی که در حضور پوتین و اینفانتینو دزدیده شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۷۸

این یک لحظه باورنکردنی است که به نظر می‌رسد مقام رسمی یک مدال قهرمانی جهان را دزدیده است!

به گزارش ایلنا، بازیکنان و کارکنان تیم ملی فرانسه پس از پیروزی 4 بر دو مقابل کرواسی در فینال جام جهانی، پاداش خود را به دست آوردند. در حضور انبوه مدال‌ها یک مقام رسمی وسوسه شد تا یکی از آنها را در هوای بارانی شهر مسکو به جیب بزند!

این اتفاق در حالی رخ داد که آنتوان گریزمان مدال خود را دریافت کرده بود و در دست چپ این خانم مدالی برای دیده دشان در دست بود. بنابراین جایی که مدال با باران بی وقفه خیس شده بود، آن زن مدال را در جایی امن قرار داد: جیب راست کت خود.

این اتفاق ناخوشایند زمانی که در رسانه‌های اجتماعی پخش شد، با تعجب مخاطبان همراه بود چرا که هیچ کس باور نمی‌کرد در چنین مراسمی دزد وجود داشته باشد!

یکی از کاربران توئیتر با تماشای این فیلم به دژان لوورن که گفته بود یکی از بهترین مدافعان حال حاضر جهان است، کنایه‌ای زد و نوشت:"به نظرم او مدال را برای لوورن نگه داشته است."

برخی از کاربران هم برای کنایه زدن به فیفا اعلام کردند این فیلم باید توسط کمک داور ویدئویی(VAR) بازبینی شود.

البته معلوم نیست که در نهایت سرنوشت این مدال چه شد چرا که تنها فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید نشان می‌دهد مدال به داخل جیب وارد می‌شود:

 

حجم ویدیو: ۳.۷۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز