خبرگزاری کار ایران

ناصر ابراهیمی: این جام جهانی خالق شگفتی‌های بی‌نظیر بود

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۶۹۲

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم‌های متفاوت، بازی‌های متفاوتی را درجام جهانی 2018 روسیه رقم زدند.

به گزارش ایلنا، ناصر ابراهیمی مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درسال‌های دور دربرنامه زنده فصل داغ فوتبال شبکه ورزش سیما ضمن تحلیل رقابت‌های فوتبال جام جهانی روسیه این جام را متفاوت از جام‌های جهانی گذشته قلمداد کرد و گفت برخی تیم‌ها ضعیف‌ترین نمایش  را درجام جهانی روسیه داشتند وتیم‌هایی درجام موفق بودند که ازنظر تکنیک ، قدرت بدنی و تاکتیک بهترین بودند. و تیم‌هایی موفق شدند که طراحی استادانه دربازی داشتند مثل کرواسی که طراح بزرگی درتیمش دارد

وی همچنین با اشاره به ضعف فوتبال آمریکای جنوبی و اروپا افزود : خوشبختانه آسیایی‌هایی مثل ایران و ژاپن دراین جام خوش درخشیدند وموجب افتخار شدند که قابل تقدیر هستند.

مربی سابق تیم ملی با پرداختن به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که درفوتبال پیش می‌آید گفت: من به طراح و بازی‌ساز در فوتبال بسیار اعتقاد دارم چرا که یک بازیکن مبتکر و خلاق می‌تواند سرنوشت یک بازی را تغییر دهد.

وی درخصوص عملکرد بازیکنان بزرگی چون مسی و رونالدو در جام بیست و یکم افزود: دراین جام مسی و رونالدو درسایه تلاش تیم‌های خوب محو شدند و توانایی لازم را خود را از دست دادند.  

ناصر ابراهیمی همچنین با تاکید بر اینکه تیم‌های ملی کرواسی و فرانسه، بلژیک، انگلستان با تحولی که داشتند تا این مرحله جام عالی کردند گفت: این تیم‌ها در کنار جوان‌گرایی به ساختار ریشه‌ای فوتبال خود هم پرداختند و درواقع کل تیم آنها ستاره بود.

ابراهیمی در رابطه با تیم انگلیس هم گفت: انگلیس اگرچه به کرواسی باخت اما این تیم انگلیس تیم جوانی است و دو تاجام جهانی دیگر را هم می‌تواند با قدرت حضور داشته باشد و باختش هم به کرواسی بخاطر کم تجربگی این تیم بود ودر آینده خیلی بهتر خواهد شد.

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز