خبرگزاری کار ایران

عملکرد شاگردان دالیچ فوق العاده بود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۵۵

داریو شیمیچ بازیکن سابق تیم ملی کرواسی درباره برتری مقابل روسیه در ضربات پنالتی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کرواسی بسیار عالی بود.

به گزارش ایلنا، داریو شیمیچ ملی پوش سابق تیم ملی کرواسی درگفت وگوی زنده با برنامه 2018 ضمن تقدیر از عنلکرد خوب تیم ملی کرواسی در جام جهانی روسیه گفت: این نسل از بازیکنان فوتبال کرواسی یک نسل طلایی و ماندگار درفوتبال کشورمان هستند که موجب شادمانی میلیونها کروات شدند.  

تیم ملی وی با اشاره به اینکه تیم ملی  کرواسی امشب بهترین تیم میدان بود  و توانست روسیه  میزبان را با  نمایش متهورانه خود  مغلوب خودکند گفت : دوتیم پایاپای تا یکصدوبیست دقیقه فوتبال کردند اما این تیم ملی کرواسی بود که بهتر از میزبان عمل کرد و شکست  را برروسیه تحمیل کرد.  

وی  بازیکن سابق تیم ملی کرواسی همچنین با عنوان این مطلب که کرواسی تیم قدرتمندی درفوتبال دنیاست افزود : کرواسی دارای بازیکنان بزرگی است که می توانند این تیم را تا قهرمانی پیش ببرند. 

سیمیچ همچنین گفت که ما درسال  1998فرانسه تیم بسیار خوبی داشتیم که تا نبمه نهایی رفتیم ونتایح خوبی داشتیم  اما این نسل فوتبال کرواسی یک تیم فوق العاده هست.  

سیمیچ همچنین دربخش دیگری ازصحبت هایش با اشاره به خاطره دوران بازیگریش با برانکو ایوانکویچ گفت: اگریادتان باشد

 من هم بازی برانکو ایوانکویچ سرمربی فعلی پرسپولیس در زمانی که بلاژویچ سر مربی تیم  ما بود بودم و خوشحالم که درکنارایشان بازی میکردم وخاطرات خوبی با برانکو دارم ودوران خوشی داشتیم. 

ملی پوش اسبق تیم ملی کرواسی با تجلیل از بازیکنان جوان تبم ملی کرواسی گفت: این بازیکنان ستاره هایی هستند که آینده فوتبال ملی کرواسی را رقم خواهند زد و سرمایه های ارزشمندی برای فوتبال کشورمان طی سالهای آتی خواهند بود.  

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز