خبرگزاری کار ایران

خداحافظ روسیه، خداحافظ جام جهانی

پایان تراژدی جام بیست ویکم با حذف روس‌ها در سوچی

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۵۲

سوچی در میان اشک ها ولبخند های روس ها و کروات ها گم شد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال روسیه میزبان با تیم ملی فوتبال کرواسی با درخشش کروات ها درضربات پنالتی و پیروزی این تیم برمیزبان به پایان رسید تا کرواسی حریف تیم ملی انگلیس در نیمه نهایی شود. بازی جذاب و تماشایی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی در حالی آغاز شد که روسها تدارکات زیادی را برای پیروزی دربرابر تیم ملی کرواسی دیده بودند.  

تماشاگران پرشور روس که از تمام نقاط کشور پهناور روسیه برای تشویق تیم میهن خود به ورزشگاه سوچی آمده بودند با اشک ورزشگاه را ترک کردند. بازیکنان روسی که بهترین نمایش خود را در مقابل تیم ملی کرواسی امشب انجام دادند نهایتا موفق نشدند مردم کشورشان را همچنان خوشحال تا نیمه نهایی نگه دارند.  

روس ها با تمام توان خود دوبار نتیجه را حتی دردقایق وقت اضافی به مساوی کشاندند تا اینکه بتوانند درزدن ضربات پنالتی موفق میدان باشند اما پنالتی ها هم روس ها رو نجات نداد و حذف شدند. 

اما تیم ملی کرواسی که تجربه زیادی در رقابت های جام جهانی دارد و عنوان خوبی راهم در جام های جهانی قبلی درکارنامه اش برای خودش حفظ کرده با اداره کامل بازی و توانایی لازم درزدن صربات پنالتی موفق شد روسیه میزبان را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.  

به هرحال تیم ملی فوتبال کر واسی با شکست روسیه حریف تیم ملی انگلستان شد که بنظر میرسذ بازی جذابی را روز چهارشنبه آینده از دوتیم خواهیم دید. 

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز