خبرگزاری کار ایران

آشوبی: از کی‌روش تیم هجومی تری را انتظار داشتم/ در جام ملت‌ها تیم متفاوتی خواهیم دید

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۵۴

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس از تاکتیک‌های تیم ملی در جام جهانی رضایت ندارد.

به گزارش ایلنا، فرزاد آشوبی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال دربرنامه زنده فصل داغ فوتبال امروز شبکه ورزش ضمن برشمردن سوابق فوتبالی خود از دوران نوجوانی گفت : من دوران فوتبالی خود را از جنوب تهران شروع کردم و ابتدا درعقاب تهران بازی میکردم و بعد از طرف باشگاه عقاب به خارج ازکشور رفتم که برای آینده فوتبالی من بسیار  موثر بود چراکه تجربیات خوبی پیداکردم و درزمان حضورم درباشگاه عقاب حمایت های خوبی ازطرف مسئولین این باشگاه از من شد و البته الان هم خوشحالم که باشگاه عقاب هنوز درفوتبال کشور فعال هست.  در حال حاضر  باشگاه عقاب در لیگ سه باشگاه‌های کشور حاضر است.  

آشوبی با عنوان اینکه پس از عقاب به تیم پرسپولیس رفتم افزود: با سرمربی گری قطبی  درپرسپولیس آن سال قهرمان لیگ شدیم که یک قهرمانی خاطره انگیز وجاودانه برای من هست.  

این بازیکن پیشکسوت فوتبال با عنوان اینکه پس از رفتن به باشگاه مس کرمان به تیم استقلال تهران پیوستم گفت : دوران کوتاهی هم با تیم ملی فوتبال با علی دایی بودم که تجربه خوبی درتیم ملی کسب کردم.  

آشوبی بااشاره به کیفیت بسیارخوب تیم ملی در رقابت های جام جهانی روسیه گفت : توانمندی کی روش درفوتبال ما یک غنیمت است و با حضور آقای کی روش درمدت هشت سال انتظار داشتم که این مربی باتجربه تیم ملی را هجومی تر میکرد و اگر در بازیهای جام جهانی تهاجمی بازی میکردیم شاید الان در مرحله بعدی ما حاضر می شدیم و مردم ما هم راضی تر بودند.

بازیکن سابق تیم های پرسپولیس واستقلال با ادعای اینکه تیم کشورمان حتما می بایست درمقابل تیم های بزرگ تدافعی بازی میکرد افزود: ما باید تاکتیکی می داشتیم که بلافاصله از حالت دفاعی به حمله برمی گشتیم و اگر اینگونه بود ما یقینا موفق می شدیم اما متاسفانه تیم ملی ما درهرسه بازی اش درلاک دفاعی فرو رفت و مالکیت توپ و میدان را به حریف واگذارکرد که این به ضرر تیم ملی ما شد.  

فرزاد آشوبی همچنین با اشاره به موقعیت های جدی تیم ملی فوتبال دربازیهای جام جهانی روسیه افزود: اگربناباشد که آقای کی روش درتیم ملی باشد باید ساختار تیم را هجومی کند و حتما تیم ملی ایران باید درجام ملت های آسیا هجومی عمل کند و بنظرم کی روش در رقابت های جام ملت های آسیا تیم ملی ایران را با سیستم هجومی به زمین خواهد فرستاد.

فرزاد آشوبی بااشاره به دیدار امروز اروگوئه و فرانسه درجام جهانی گفت: اروگوئه تیم زهرداری است و با داشتن مهاجمان پرتلاش می تواند فرانسه را آزاردهد و احتمالا امروز اروگوئه در بازی امروز با احتیاط بیشتر بازی خواهد کردو در این مسیر نگاهی عمیق به ضدحمله های خطرناک دارد.  

وی با اشاره به اینکه حالا این جام جام ستاره ها نیست افزود: متاسفانه تیم آلمان آن آلمان ۲۰۱۴ نبود اما برزیل حالا یک تیم تمام عیار وباکیفیت است.  

وی افزود: بهترین تیم ، بنظرم برزیل هست که مدعی جام هم خواهد بود.  کارمربیگری فوتبال را شروع کردم و درحال حاضر مربی تیم فوتبال آرش شهرری هستم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز