خبرگزاری کار ایران

داغ و کوتاه از مطبوعات جهان

مروری بر حواشی جام و نقل و انتقالات اروپا

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۵۱

نقل و انتقالات اروپا وارد فاز حساس خود خواهد شد و خبرگزاری های مختلف روزانه اخبار زیادی را در این باره نقل کرده اند.

به گزارش ایلنا اسکای اسپورت شایعه اول خود را به آنتونتیو کونته و خروج او از چلسی، پیش از شروع تمرینات این تیم اختصاص داده است.

پس از عدم تمکن مالی لیورپول برای جذب آلیسون و البته جان اوبلاک، به نظر می رسد لوریس کاریوس، شماره یک لیورپولی ها در آنفیلد ماندنی خواهد شد.

دیلی اکسپرس درباره شرایط رونالدو نوشته است منچستر یونایتد هیچ اقدامی برای جذب او نخواهد کرد و هری ویلسون هم تبدیل به دغدغه اول برندن راجرز، مربی سلتیک شده است.

گاردین اما تمرکز اصلی خود را روی جام جهانی گذاشت و درباره هری کین نوشته است که او برای بازی روز شنبه برابر سوئد آماده خواهد بود اما جیمی واردی یک دلیل برای نگرانی است.

دیلی میل از قول امیل کرفت، مدافع سوئدی ها نوشته است که مراقب دایوهای اشلی یانگ و انگلیسی ها خواهند بود؛ انگلیسی هایی که پس از شکست کلمبیا تا شش صبح به بازگویی خاطراتشان مشغول بودند.

جوردن هندرسون نیز علی رغم خراب کردن پنالتی مقابل کلمبیا، داوطلب زدن این ضربه برابر سوئد هن بود اما نگرانی گرت ساوتگیت منجر به مخالفت با این موضوع شد.

دژان لاورن نیز معتقد است شباهت های کرواسی با لیورپول این تیم را به فینال خواهد رساند.

در لیگ جزیره نیز واتفورد با وست بروم توافق 4 میلیون پوندی برای بن فاستر کرده است.

پدر لوکاس توریرا نیز انتقال فرزندش به آرسنال را ترسناک خوانده است اما معتقد است هافبک توپچی ها از حمایت خوبی برخوردار خواهد شد.

نشریه سان از قول ژوزه مورینیو، تمایل آن ها به جذب ژردان شچیری، وینگر استوک سیتی با یک قرارداد دوازده میلیون پوندی را اعلام کرده است و از آن سو مت ریچی، وینگر نیوکاسل پیشنهادی از سران استوک سیتی برای عقد قراردادی با دریافت سالیانه 4 میلیون پوند گرفته است.

آبی های چلسی هم مایلند تا ویلیان را با آنتونی مارسیال منچستر عوض کنند و اریک بیلی نیز می خواهد درباره شرایط قرارداد طولانی مدتش با منچستر یونایتد، با مورینیو به صحبت بپردازد.

پس از حواشی مربوط به تیم ملی اسپانیا نیز حالا روبرتو مارتینز گزینه اول هدایت لاروخا خواهد بود.

اما برایتون قصد دارد تا با خرید گلر سابق انگلیس، اسکات کارسون حرکت شگفت انگیزی را انجام دهد و به زودی جک باتلند قراردادی با پرداختی 20000یورو در هفته از چلسی دریافت خواهد کرد.

روزنامه تایمز هم با نامطلوب شمردن شرایط چلسی اعتقاد دارد کونته آینده ای در این باشگاه ندارد و از این تیم جدا خواهد شد.

دیلی رکورد درباره انتقال جنجالی رونالدو توپ را به زمین رئال انداخت و نوشت: باشگاه اسپانیایی این بار قرارداد بهتری برای نگه داشتن ستاره اش  در پایتخت رو کرده است!

نشریه اسکاتلندی سان نیز نوشته است فولام برای جذب ددریک بویوتا، مدافع سلتیک اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز