خبرگزاری کار ایران

وعده استقلال درباره تیام عملی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۰۷

هواداران استقلال همچنان نگران ستاره سنگالی خود و بازگشت او به ایران هستند.

به گزارش ایلنا، احتمال اینکه استقلال بلیت بازگشت تیام به تهران را فراهم کرده و این بازیکن به زودی به تهران بیاید، وجود دارد. مهم‌ترین دغدغه نقل و انتقالاتی استقلال بی‌تردید مامه تیام است.

مهاجم سنگالی که به دلیل گلزنی‌های متوالی‌اش در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا لقب ماشین گلزنی را گرفت، بعد از خروج از تهران در پایان فصل تبدیل به دغدغه بزرگ نقل و انتقالاتی آبی پوشان شد و بارها اخبار متفاوتی در خصوص این بازیکن مخابره شد. آخرین خبر در خصوص تیام این است که باشگاه استقلال بخشی از مبلغی که قرار است به زودی از حامی مالی‌اش بگیرد، برای حل مشکل تیام هزینه خواهد کرد و امکان اینکه بلیت او اوکی شده و به زودی تیام به تهران بیاید، قوت گرفته است.

قطعا حضور تیام در تهران و تمدید او با استقلال می‌تواند مدیران این باشگاه را تا حدود زیادی از زیر فشار هواداران خارج نماید. تیام یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل هفدهم بود. این بازیکن در مدتی که در استقلال حضور داشت به دلیل گل‌های مهمی که برای استقلال زد هواداران زیادی در این تیم پیدا کرد و شفر هم اصرار دارد حتما با این بازیکن سنگالی قرارداد امضا کنند. باید دید این وعده استقلالی‌ها عملی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز