خبرگزاری کار ایران

هیئت مدیره از افتخاری حمایت می‌کند

زمانی: تیام به خاطر برخورد هواداران در استقلال می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۲۴

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال شرایط این روزهای استقلال را خوب توصیف می کند و معتقد است باشگاه تا جایی که توانسته نیازهای کادر فنی را برآورده ساخته است

به گزارش ایلنا، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال شرایط این روزهای استقلال را خوب توصیف می کند و معتقد است باشگاه تا جایی که توانسته نیازهای کادر فنی را برآورده ساخته است. با زمانی در خصوص شرایط آبی پوشان، شایعه برکناری افتخاری و همچنین آخرین وضعیت تیام همکلام شدیم.

شرایط استقلال چطور است؟

شرایط استقلال خوب است. چند روز است که تمرینات را شروع کرده ایم و همه چیز بر وفق مراد است. به زودی هم برای برپایی اردویی راهی خارج از کشور خواهیم شد.

وضعیت قرارداد تیام، جباروف و وریا غفوری به کجا رسید؟

باشگاه در حال مذاکره با آنها است و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد و همه این بازیکنان به استقلال تعصب دارند و آن هم به خاطر برخوردی بوده که هواداران در این مدت با تیام داشته اند و روی این بازیکن تاثیر گذاشته و قطعا در استقلال خواهد ماند.

یعنی به نظر شما برخورد هوادار آن قدر مهم است که بازیکنان خارجی که حرفه ای هستند قید پیشنهادات را بزنند؟

این بازیکنان خارجی تاکنون این گونه نحوه برخورد گرم را نداشتند. شما نگاه کنید در این مدت چقدر از هواداران استقلال خواهان حضور دوباره تیام در تیم شده اند. این هم در حالی است که تیام در این مدت هر چه از باشگاه خواسته در اختیارش گذاشته اند.

وریا هم خواهان دریافت طلب 800 میلیونی خود شده است.

مشکلی برای پرداخت طلب وریا نداریم و او هم به زودی قراردادش را با تیم تمدید خواهد کرد.

پنج بازیکن جوان تیم که به تازگی جذب کرده بودید از سوی شفر در لیست مازاد قرار گرفته اند. مگر آنها با هماهنگی سرمربی تیم جذب نشده بودند؟

این بازیکنان برای پیشرفت بیشتر به عنوان یار قرضی به سایر تیم ها رفتند. همه آنها هم با نظر شفر جذب شده بودند و ما هر چه ایشان بخواهد تلاش می کنیم که برآورده کنیم.

این روزها بحث رفتن افتخاری از مدیرعاملی استقلال شنیده می شود.

ایشان محکم سر جای خودشان هستند و هیات مدیره برنامه ای برای تعویض ایشان ندارند. این ها همه شایعه است و ما هم به آن توجه نمی کنیم. تصمیم انتصاب مدیرعامل با هیات مدیره است.

هواداران استقلال تهدید کرده بودند که اگر جلوی نقل و انتقالات استقلال گرفته شود برای تجمع جلوی وزارت ورزش حاضر خواهند شد.

هواداران استقلال بدانند ما کارمان را انجام دادیم. افتخاری در خصوص جذب بازیکنان اختیار تام دارد. هیات مدیره هم از او حمایت می کند و هواداران مطمئن باشند چیزی از دید آنها پنهان نخواهد ماند.

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه اسپانسر شما بیشتر به پرسپولیسی ها پول داده، وجود داشته آیا این موضوع درست است؟

این موضوع را هم تکذیب می کنم. طبق قراردادی که اسپانسر با ما داشته کامل پول دریافت کرده ایم و برای فصل بعد هم با این اسپانسر تمدید کرده ایم و مشکلی از این بابت نداریم.

یکی از مسوولین باشگاه اعلام کرده بود که حساب مالی استقلال خالیست.

این گونه نیست. پول به موقع به باشگاه تزریق شده است و ما آن را بابت تعهداتی که داشته ایم پرداخت کرده‌ایم.

AFC چندی پیش به استقلال بابت بدهی هایش اولتیماتوم داده بود. آیا نگران نیستید از آسیا حذف شوید؟

ما هنوز گزارشی از مدیرعامل بابت این سوالی که پرسیدید نداشتیم و هیچ خطری هم استقلال را بابت حذف شدن تهدید نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز