خبرگزاری کار ایران

توفیق: رنگ لباس ایران با عراق متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۱۴

در دو بازی آخر تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران بازیکنان با پیراهن سبز رنگ مقابل حریفان خود به میدان رفتند. پیراهنی که شباهت زیادی به تیم ملی عراق دارد و با توجه به نزدیکی زیاد نام لاتین ایران و عراق این شباهت دو چندان شده است.

به گزارش ایلنا، اما دبیر فدراسیون بسکتبال معتقد است که پیراهن ایران شباهتی به عراقی ها ندارد.

علی توفیق در گفت و گو با ایلنا گفت: من معتقدم لباس جدید شباهتی به عراق ندارد و  اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم رنگ  سبز لباس عراق روشن تر و فونت های نوشته شده روی پیراهن آنها با ما متفاوت است. لباس ایران بیشتر به سبز یشمی یا لجنی میخورد و پیراهن عراقی ها به هرحال روشن تر است.

توفیق درباره اینکه چرا یک رنگ جدید به پیراهن های تیم ملی اضافه شده است گفت: شرکت پیک از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ با فدارسیون ایران قرارداد داشت و سالانه باید مبلغی را به ما پرداخت می‌کرد و البسه‌ای را به صورت هدیه می‌دادند. 3-2 قسط آخری که پیک می‌داد به دلیل ممانعت فیبا، به مشکل خوردیم. پیک حدود 100 دست پیراهن به ایران بدهکار بود و از آنجایی که بازیکنان هم درخواست کرده بودند که یک دست به لباس های آنها اضافه شود از پیک خواستیم لباس ها را به سه رنگ قرمز و سفید و سبز برای مان ارسال کنند که رنگ های پرچم ایران را تشکیل می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز