خبرگزاری کار ایران

شوک به بسکتبال در روز پیروزی بر قزاقستان؛ اوشین دوست داشتنی رفت!

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۱۶۴

بازیکن ارمنی تیم ملی بسکتبال ایران ناگهانی از بازی های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان در ادامه رقابت‌های پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2019 در تهران و سالن آزادی به مصاف قزاقستان رفت. ایران با این نتیجه پنجمین برد پیاپی خود را در دور اول مقدماتی جام جهانی جشن گرفت و در دور دوم باید با استرالیا، فیلیپین و ژاپن بازی کند.

مهمترین اتفاق این مسابقه که کاملا هم ناگهانی اتفاق افتاد خداحافظی اوشین ساهاکیان بود. ستاره 32 ساله بسکتبال کشورمان بعد از اتمام بازی از بازی های ملی خداحافظی کرد و به شدت توسط هم تیمی ها و تماشاگران تشویق شد و روی دوش بازیکنتان قلم دوش شد.

اوشین بعد از این تصمیم بزرگ اظهار داشت:خدا را شکر می‌کنم که آخرین بازی را هم در تیم ملی با برد پشت سر گذاشتیم و سربلند بیرون آمدم. 

وی در مورد خداحافظی‌اش گفت: دیگر وقت خداحافظی بود و باید جای خود را به جوان‌ترها می‌دادم. فقط خوشحالم که بازی آخر را هم با برد بیرون آمدم ما بازیکنان جایگزین خوبی برای تیم ملی داریم.

ساهاکیان با پیراهن تیم ملی یک نقره و یک برنز بازی های آسیایی را کسب کرد و دو بار در رقابت های جام جهانی حاضر شد و 5 طلای مسابقات کاپ و قهرمانی آسیا را به دست آورد و همواره یکی از مهرخه های ثابت تیم ملی بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز